שוב תקלה באל על: טיסה שיצאה מניוארק ‘נתקעה’ בשבת בקנדה

המטוס נחת בהלפיקס שבקנדה בשל ריח של עשן שעלה מחלקו האחורי - והנוסעים יצטרכו לשהות במקום בשבת • אל על: "כל הנוסעים מטופלים על ידי נציגי החברה"
נתן פרל
י"ג טבת התש"פ / 10.01.2020 13:18

טיסת LY 26 של אל על שהמריאה הלילה (ליל שישי) מנוארק בדרכה לתל אביב נאלצה לנחות בהלפיקס שבקנדה, לאחר שעלה עשן מחלקו האחורי של המטוס.

לאור העובדה שהמטוס לא יוכל להספיק לנחות לפני כניסת השבת בתל אביב, הנוסעים יצטרכו לשהות בקנדה למשך כל סוף השבוע.

דורית עדי, נוסעת במטוס אל-על סיפרה, לרשת ב’ על השתלשלות האירועים: “פתאום ראיתי את הדיילים רצים והיה ריח של עשן. ראיתי על המסך שהמטוס עושה ‘פרסה’ וזה הפחיד נורא. קיבלנו הודעה שיש עשן בחלק האחורי של המטוס. זה פחד מוות, חוסר אונים. אתה לא יודע לאן זה יוביל.

“אמרו לנו לנעול נעליים ולחגור, להיות בהיכון לכל דבר. הפחד הגדול היה מהנחיתה, שיקרה משהו. בסוף נחתנו בשלום ואז היינו עוד שלוש שעות במטוס.

“עכשיו אנחנו בשדה בהליפנקס. אנחנו כבר שעתיים בשדה ומחכים לאוטובוס שייקח אותנו למלון. הצוות נמצא איתנו בקשר כל הזמן והם מנסים לעזור”.

מחברת אל על נמסר: “טיסת אל על שהמריאה מניו יורק (ניוארק) לתל אביב, נאלצה לנחות בהליפקס קנדה, בשל ריח עשן מאזור המטבח האחורי במטוס. כל הנוסעים מטופלים על ידי נציגי החברה. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות