בישראל ביתנו זועמים על קושניר, אבל גרמן מכחול לבן דווקא מגבה אותו

במפלגה טוענים כי הח"כ הפיק את הסרטון נגד טהרת המשפחה על דעת עצמו - וגרם נזק: המליצו לו להוריד את הסרטון ולהתנצל • ח"כ יעל גרמן מגבה: "מדוע הקופות נדיבות ומממנות את הבדיקה ומשרד הבריאות לא עושה דבר?"
אריה ריבקינד
ד' טבת התש"פ / 01.01.2020 11:46

במפלגת ‘ישראל ביתנו’ זועמים על סרטון ההסתה החדש של ח”כ אלכס קושניר. לפי דיווח של אנה ברסקי מ’מעריב’, במפלגה טוענים כי הח”כ הפיק את הסרטון נגד טהרת המשפחה על דעת עצמו – וגרם נזק.

לפי הדיווח, חבריו לרשימה אף המליצו לו להוריד את הסרטון ולהתנצל, אך הסרטון טרם הוסר מהרשתות החברתיות של הח”כ.

מי שמעניקה גיבוי לסרטון המבחיל היא ח”כ יעל גרמן מכחול לבן, שבראיון שהעניקה הבוקר לערוץ הכנסת, תהתה מדוע קופות החולים מממנות את הבדיקה לנשים דתיות וחרדיות.

“זה אבסורד שהקופות מממנות שירות בודקות טהרה. מדוע פתאום קופות החולים כל כך נדיבות ומשרד הבריאות לא עושה דבר?” שאלה.

קושניר עצמו העניק הבוקר ראיון לרשת ב’ ואמר: ”אני בסרטון הזה לא דיברתי נגד טהרת המשפחה ולא נגד היהדות, רציתי לעלות בעיה מסוימת, תופעה שלא רק אני מדבר עליה. אולי הדוגמה הייתה מיותרת, לא רציתי לפגוע באף אחד, אבל על התופעה צריך לדבר. לא התכוונתי לפגוע באף אחד”.

הוא הוסיף: “מבין שהדוגמא פגעה בחלק מהאנשים ולא רציתי לפגוע, הכוונה היתה לעלות נושא ולדבר עליו. לא הגיוני שהרב נותן הפניה לשירות רפואי”.

 

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הצביעות השנאה והדמגוגיה
    01/01/2020 14:21
    יוסי
  1. א. מדובר בבדיקה רפואית נטו לברר האם יש פצע חיצוני או דימום מהרחם
    ב. לא הוסיפו שום תקן של אחות בגלל אותם בדיקות,
    ג. מישהו בדק כמה עולים למדינה ,”שיכורי הוודקה הרוסים” שמסיימים במיון או בבתי מעצר, וכמה עולים מעשני הסמים שממלאים את חדרי המיון כשלקחו מנת יתר, וכמה עולים חילונים למדינה שמעורבתם בתאונות דרכים גבוהה בגלל משמעותית בגלל חילולי שבת ועוד היד נטויה
    וכל הדמגוגיה הזולה הזו היא פרי של שנאה ואנטישמיות , גם של פרי הבאושים תוצרת כחול לבן שבמקום לגנות אנטישמיות בוחר להוסיף לה שמן

  2. כשאנטישמית תומכת באנטישמי, זה הגיוני בהחלט בישראל
    01/01/2020 14:47
    שאול א.
  3. גם אם הם משתי מפלגות שונות אך עם מצע פוליטי משותף: שנאת הדת ושנאת חרדים.