ליברמן: שומע מחרדים שהגוש התפרק, צפויות לא מעט הפתעות

יו"ר ישראל ביתנו טען כי בלוק הימין "לא קיים יותר, הגוש התפרק" • "אני לגמרי לא בטוח שתוצאות הבחירות יהיו כפי שרואים אותם כעת בסקרים. יהיה מסע בחירות מאוד אינטנסיבי ומאוד אמוציונלי ולכן לא ניתן להתנבא" • עודד פורר הפתיע: "אין לי בעיה לשבת עם ההנהגה החרדית בקואליציה"
אריה ריבקינד
ד' טבת התש"פ / 01.01.2020 10:26

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, טען הבוקר (רביעי) כי גוש הימין שגיבש בנימין נתניהו אחרי הבחירות לכנסת ה-22 התפרק – ולכן תוצאות הבחירות יכולות להיות שונות.

גם מספר 2 בישראל ביתנו, ח”כ עודד פורר, הפתיע הבוקר כשאמר בריאיון שהעניק לגלי צה”ל: “אין לי בעיה לשבת עם ההנהגה החרדית בקואליציה, אבל חייב להיות איזון”.

בריאיון לאריה גולן בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב – אמר ליברמן: “מה שאני שומע לפחות מחלק מהחרדים זה שאין שום סיפור של הגוש, הגוש לא קיים יותר, הגוש התפרק”.

הוא הוסיף: “אני חושב שבחודשיים הבאים צפויות לנו לא מעט הפתעות – מדינת ישראל בלתי צפויה, קצת יותר מחודשיים לבחירות הכול יכול להיות. אני לגמרי לא בטוח שתוצאות הבחירות יהיו כפי שרואים אותם כעת בסקרים. יש הרבה אירועים, אנחנו לא יודעים לנחש… יהיה מסע בחירות מאוד אינטנסיבי, קצר ומאוד אמוציונלי ולכן לא ניתן פה להתנבא”.

על בקשת החסינות של נתניהו – אמר: “אני מקווה שראש הממשלה לא יגיש את הבקשה, אם היה שואל אותי הייתי ממליץ לו לא להגיש. הוא צריך לזכור את עמדתו הברורה במקרה של אהוד אולמרט. אני בעד לתת לנתניהו אופציה מכובדת לצאת, בלי קשר לכל עניין החסינות. היו לו 10 שנים בתפקיד ראש הממשלה, הייתה לו תרומה משמעותית לחיזוק ישראל, וצריך לדעת מתי לתלות את הנעליים”.

לדברי ליברמן, מפלגתו תתייחס לבקשת חסינות רק ואם היא תוגש.

בעניין רעיון הקמת ועדות הכנסת בעת הזו אמר ליברמן כי כשהוועדות לא מתפקדות יש פגיעה של ממש ביכולת לפקח על הממשלה והמצב כלל אינו סביר ולא מתקיים בשום מדינה מתוקנת. “המדינה מנוהלת כעת על ידי יושב ראש ועדת הכספים והחשב הכללי במשרד האוצר, ועם כל ההערכה שלי אליהם – אין להם שום משמעות ושום יכולת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות