התעלל בו שלוש שנים: אישום נגד רב שביצע מעשים חמורים בילד שלימד בבית כנסת

משנת 2012-2015 ביצע הנאשם מעשים חמורים רבים במתלונן - מגיל 11 ועד גיל 14, בתדירות גבוהה של כשלוש פעמים בשבוע • חלק מהמקרים בוצעו במכונית, חלק ביער בשכונת פסגת זאב - וחלק בבית הכנסת • עד שבנסיעה לבית שמש הנער החטיף לו סטירה
חיים טוויל
ג' טבת התש"פ / 31.12.2019 15:28

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (שישי) לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד רב, בן 36, בגין מעשים חמורים שביצע בקטין אשר למד שיעורים תורניים בבית כנסת בירושלים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד אביעד דוויק מפרקליטות מחוז ירושלים, במסגרת עבודתו העביר הנאשם שיעורים תורניים בירושלים.

משנת 2012-2015 ביצע הנאשם מעשים חמורים רבים במתלונן – מגיל 11 ועד גיל 14, בתדירות גבוהה של כשלוש פעמים בשבוע. חלק מהמקרים בוצעו במכוניתו של הנאשם, חלק מהמקרים בוצעו ביער בשכונת פסגת זאב – וחלק מהמקרים נעשו בבית הכנסת בו ניתנו השיעורים התורניים.

בחלק מהמקרים אמר הנאשם לנער כי הוא אוהב אותו, כי המתלונן יפה ומיוחד, וכי הוא חשוב לו. בחלק מהמקרים אמר הנער לנאשם לחדול ממעשיו, אך הנאשם היה אומר: “זה שטויות”, “נהנים רק פעם אחת בחיים”, וזה “רק 5 דקות”, וכן שכנועים אחרים.

בשנת 2016 נסעו הנאשם והנער ביחד לכיוון העיר בית שמש. הנאשם החל לגעת פעם נוספת בנער, ובתגובה לכך נתן הנער לנאשם סטירה בפנים ועזב את המקום. בעקבות כך הפסיק הנאשם את המעשים בנער.

במעשיו המתוארים עד שהמתלונן היה בן 14, עשה הנאשם מספר רב של מעשים חמורים, כאשר המתלונן הינו קטין שטרם מלאו לו ארבע עשרה שנים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות