עוקץ: התחזה לטכנאי גז, רימה קשישים – וגנב מהם כסף ורכוש

החשוד הגיע לבתי קשישים בגוש דן, סיפר שהגיע לטפל בדליפת גז והתקשר לבני משפחותיהם, כדי לדרוש תשלום בגין עבודה שבפועל לא ביצע • בעודו בתוך הבתים, גנב מהקשישים רכוש וכספים בסך אלפי שקלים
חיים טוויל
כ' כסלו התש"פ / 18.12.2019 17:08

המשטרה עצרה אתמול (שלישי) גבר בן 58, תושב נתניה, שהתחזה לטכנאי גז באזור גוש דן, נכנס לבתים של קשישים בשנות ה-80 וה-90 לחייהם – ועשק אותם, בטענה כי הגיע לטפל בדליפת גז.

עם הגשת התלונות במשטרה נפתחה חקירה סמויה, ממנה עלה כי החשוד נהג להגיע לבתי הקשישים, לטעון בפניהם כי העירייה שלחה אותו לטפל בתקלה – לאחר שוועד הבניין דיווח אודותיה, ובעודו בתוך בתי הקורבנות, נהג החשוד להתקשר לבני משפחותיהם ודרש לקבל תשלום בגין עבודתו שבפועל לא ביצע.

מחקירת המשטרה עלה עוד, כי בעודו בתוך הבתים, גנב מהקשישים רכוש וכספים בסך אלפי שקלים.

אתמול, בתום חקירה סמויה, עצרה המשטרה את החשוד והיום הוא הובא לבית המשפט השלום בתל אביב, לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

במשטרה חושדים כי ישנם מקרים נוספים בהם מעורב החשוד, שלגביהם טרם הוגשה תלונה וקוראים לכל מי שחש עצמו נפגע להתלונן בתחנת המשטרה הקרובה.

ומהמשטרה נמסר: “עושק קשישים היא תופעה בזויה של ניצול אוכלוסיות מוחלשות. המשטרה תמשיך לפעול על מנת להתחקות אחר אותם נוכלים המנצלים ועושקים את כספם של אוכלוסיות אלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות