דרעי: בלוק הימין ממשיך לפעול ולעבוד יחד, מקווה שנקבל 61

אחרי שאמר בראיון ברשת ב' שהוא "לא יודע להגיד אם יהיה בלוק ימין אחרי הבחירות" - יו"ר ש"ס מבהיר: "אני הוא זה שהגה ויזם את גוש הימין שמנה 55 ח"כים ותמך בנתניהו" • "מקווה שגוש הימין יקבל 61 מנדטים ונוכל להקים ממשלה ימנית ויציבה בראשות נתניהו, שתשרת עוד 4 שנים"
אריה ריבקינד
י"ד כסלו התש"פ / 12.12.2019 12:32

יו״ר שס, השר אריה דרעי, התייחס בצהרים (חמישי) לדברים שאמר הבוקר, בריאיון שהעניק לירון דקל ועמית סגל ברשת ב’ – על בלוק הימין.

בראיון אמר דרעי כי הוא לא יודע להגיד אם יהיה בלוק ימין אחרי הבחירות.

אולם בצהרים הוא הבהיר: “אני הוא זה שהגה ויזם את הקמת גוש מפלגות הימין שמנה 55 חברי כנסת ותמך בבנימין נתניהו לראשות הממשלה. גוש מפלגות הימין ממשיך לפעול ולעבוד יחד ולקראת היציאה למערכת בחירות שלישית.

“אני מקווה שגוש הימין יקבל 61 מנדטים ונוכל להקים ממשלה ימנית ויציבה בראשות נתניהו, שתשרת את עם ישראל לפחות עוד ארבע שנים”.

דרעי אמר בראיון: “לצערי הרב מאבקים פנימיים ואגו בגוש גרמו לכך שלא קיבלנו 61 מנדטים. אני מקווה שהפעם ישכילו בציבור הדתי-לאומי לעשות סדר ולרוץ ביחד”.

הוא הוסיף: “היום אני יכול להגיד בפה מלא: יש שני אנשים שאשמים בהליכה לבחירות: יאיר לפיד ואיווט ליברמן. שניהם פועלים אך ורק מנקמה אישית בנתניהו. ליברמן ולפיד, מתוך שיקולים פוליטיים וסגירת חשבונות אישיים מול ראש הממשלה, גרמו למצב”.

לדבריו, “בישראל ביתנו כועסים על החקירה נגדם ולפיד כועס על פיטוריו מתפקיד שר”.

דרעי הדגיש: “בחודשים האחרונים הייתי יציב וממוקד בתמיכה בנתניהו, לא זגזגתי וכך אני אמשיך. ש״ס תמשיך לתמוך בנתניהו. במערכת הבחירות הקרובה הציבור ידע לראשונה מה האינטרסים האישיים של ליברמן ולפיד. מי שרוצה ממשלת ימין לא יכול להצביע להם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות