יתד נאמן: ביצעו ”פיגוע טרור ליברלי ברב אלימלך פירר. זו מחלת נפש”

מאמר המערכת בביטאון 'דגל התורה הוקדש הבוקר לביטול מופע ההצדעה לרב אלימלך פירר • "מדובר במערכת טרוריסטית של ממש שבאיצטלה של נאורות ובתמיכה של תקשורת מגוייסת, הם אינם חדלים לשיר את שירי הארס"
יוני גרין
ז' חשון התש"פ / 05.11.2019 12:04

‘יתד נאמן’ מכנה הבוקר (שלישי), במאמר המערכת את העליהום נגד מופע ההתרמה לעמותת ‘עזרא למרפא’ של הרב אלימלך פירר – “פיגוע טרור ליברלי”.

במאמר, אותו כתב עורך העיתון ישראל פרידמן, נכתב: “פיגוע הטרור הליברלי ברב אלימלך פירר הוא הסלמה נוספת במלחמה של העם הישראלי בעם היהודי”.

עוד נכתב כי אי אפשר להתעלם מהעובדה שהכפייה החילונית העלתה את הרף באופן חסר תקדים. “כבר תקופה ארוכה ננעצים שיני הדחפור הרוחני באורח החיים של תושבי ארץ הקודש. מה שהחל ביללות בכייניות של חתול שורט ‘אכלו לי, שתו לי, מדירים אותי’, הפך לשיניים מושחזות של אריה דורס.

“בסיוע מערכת משפטית בעלת אג’נדה שמנסה לעקור את כל קודשי ישראל מחיי העם היושב בציון, הם מנסים לכפות לגיטימציה לאורח חיים אנומליים ולהרס הבית היהודי. מדובר במערכת טרוריסטית של ממש שבאיצטלה של נאורות ובתמיכה של תקשורת מגוייסת, הם אינם חדלים לשיר את שירי הארס. מי שאיננו מוכן לשיר איתם, אחת דתו. מי שאינו מוכן לענות אמן בעל כורחו, מוקע על עמוד הקלון התקשורתי ומנודה מתוך קהלם וחברתם”.

לטענת כותב המאמר, כשהעניקו בעבר את פרס ישראל לרב פירר, הוא לא זכה להערכה על מה שהוא באמת.

“הם לא מעריכים את הרב פירר בגלל מה שהוא מייצג, אלא בגלל מה שניתן לקבל ממנו! בסערה הצבועה והמלאכותית של הדרת שירת הנשים באירוע של אגודת ידידי ‘עזרה למרפא’, המיליטנטיות העומדת מאחורי הטרור הליברלי הוכיחה בצביעותה שאפילו כשסוף סוף יש להם הערכה ואהבה לחרדי אחד, גם היא באה מאינטרס, ממקור נמוך וממקום כדאיניקי, הערכה ואהבה שתלויים בדבר. מה ביני לבין אחי”.

את דבריו חתם כותב המאמר במילים החריפות: “דבר אחד בטוח: שנאת עמי ארצות לתלמידי חכמים היא מחלת נפש חשוכת מרפא. הויכוח בסוגיה הפיקטיבית של ‘הדרת נשים’ באירוע של ידידי עזרה למרפא, לא שייכת למחלקת הפילוסופיה אלא למחלקת הפסיכיאטריה! אם הרב פירר היה יכול, הוא היה מטפל גם בה. אירוע מתקיים, אירוע מתבטל, שנאת ה’ואנשכנו’ לעולם עומדת. רפואה שלמה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל מילה בסלע!!!
    05/11/2019 12:36
    אחד שיודע
  1. אין מילים!

  2. הרב פירר - אנחנו איתך
    05/11/2019 18:14
    דניאל
  3. מדהים עד כמה הכותב ישראל פרידמן יכול לכתוב ברמה רדודה פאנטית ואינפנטילית.
    ללא קשר אני מצדד בעד הרב פירר.רק הכתיבה ממאיסה….