‘עוד מסמר בארון הקבורה של העיר’: המנכ”ל של עיריית טבריה התפטר

מנכ"ל עיריית טבריה, אל"מ (מיל') עופר אזרד, הודיע על סיום תפקידו - על רקע המשבר הממושך שבו נתונה העיר בעקבות התנהלותו של רון קובי • חבר מועצת העיר שפוזרה, רפאל טרבלסי: "מקווה שהסיוט של טבריה - רון קובי - ייגמר כמה שיותר מהר"
אריה ריבקינד
ה' חשון התש"פ / 03.11.2019 14:10

לאחר פחות משנתיים וחצי בתפקיד: מנכ”ל עיריית טבריה, אל”מ (מיל’) עופר אזרד, הודיע הבוקר (ראשון) על התפטרותו.

אזרד, אשר מונה למנכ”ל העירייה בידי ראש העיר הקודם יוסי בן דוד, המשיך בתפקיד גם תחת ראש העיר הנוכחי רון קובי, וניווט את פעילות העירייה למרות המשבר  הנובע מהתנהלותו של ראש העיר ואי אישור תקציב העירייה לשנת 2019.

חבר מועצת העיר שפוזרה, רפאל טרבלסי, אמר בתגובה להתפטרות: “עוד מסמר בארון הקבורה של טבריה במהלך מסע הלוויה שרון קובי עורך לעיר. עופר אזרד, אל”מ בצה”ל אשר קידם תהליכים עמוקים במבנה הארגוני של העירייה והתחיל להעלות את העירייה למסלול הנכון והמקצועי, חש הבוקר שאינו יכול עוד להתנהל בצורה כל כך לא אחראית ולא מקצועית כפי שדרש ממנו רון קובי”.

לדבריו, “עופר לקח על עצמו בשנה האחרונה יותר מידי אחריות על התנהלותו של רון קובי מתוך תחושת שליחות ואהבת טבריה. אני אישית יודע כמה טבריה ותושביה חשובים לעופר אזרד ועל כך אני רוצה לנצל במה זו ולהודות לו באופן אישי על כל העשייה למען העיר ולאחל לו המון הצלחה בהמשך דרכו. אין לי ספק שטבריה הפסידה בגדול”.

טרבלסי הוסיף: “מקווה שהסיוט של טבריה – רון קובי – ייגמר כמה שיותר מהר בכדי למזער נזקים ולהתחיל לתקן את כל ההרס שרון עושה ביום יום בהתנהלותו המחפירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות