רגב נגד גנץ: אתה מדבר על שנאה? כל הקמפיין שלכם היה על החרמה

שרת התרבות תקפה את גנץ, שלטענתה רוצה להקים ממשלה עם הח"כים הערבים שמעודדים פגיעה בחיילי צה"ל: "ישראל לפני הכל או הכסא לפני הכל?" • סיפרה: "הם רוצים במו"מ לבטל את כל השינויים שעשיתי בתרבות. זה פשוט הזוי"
אריה ריבקינד
ה' חשון התש"פ / 03.11.2019 12:49

שרת התרבות מירי רגב תקפה הבוקר (ראשון), בכניסתה לישיבת הממשלה, את יו”ר כחול לבן בני גנץ – בעקבות דבריו אמש בעצרת הזיכרון לרבין.

רגב אמרה: “אני רואה את הדברים בחומרה. אני לא מופתעת אבל בן אדם שמדבר על שנאה והמפלגה שלו כל הקמפיין הלכה על שנאה על הדרה והחרמה הוא יכול לדבר על שנאה? הוא לא מסתכל על הגיבנת של עצמו”.

רגב התייחסה לדבריו של גנץ על ממשלה שתכלול יהודים וערבים: “הוא רוצה להקים ממשלה עם אותם איימן עודה ואחמד טיבי, שבמקום להגן על חיילים – והוא אמור להגן על חיילים בכל זאת היה רמטכ”ל – הם מדברים על להרוג ואין להם שום בעיה שירצחו חיילים. הם אפילו מעודדים את זה ואומרים אנחנו לא נצא נגד רצח של חיילים. טיבי מדבר על עידוד שאהידים. עם האנשים האלה הוא רוצה לשבת? ישראל לפני הכל או הכסא לפני הכל?”

רגב הוסיפה: “כמו שזה נראה היום, הם מושכים את המו”מ. סיפר לי יריב לוין שאחד התנאים שלהם היה משרד התרבות, כדי לבטל את כל השינויים שעשיתי. מה השינויים שעשיתי? להעביר תקציב לפריפריה? להעביר תקציב ליהודה ושומרון? אוי ואבוי. הם רוצים במו”מ לבטל את כל השינויים שעשיתי בתרבות. זה פשוט הזוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות