בני גנץ: “שוחחתי עם ראשי סיעות שהם חלק מבלוק 55”

יו"ר 'כחול לבן' טוען כי "מתקיימים מגוון ערוצי הידברות" - גם עם ראשי סיעות מ'בלוק הימין': "אוכל רק לומר לכם שהתמונה התקשורתית שמצטיירת אינה בהכרח מדויקת" • "חשוב שתדעו, יש פערים וזה לא הולך להיות פשוט" • מאמין: רק הסיפתח לממשלת אחדות חילונית
אריה ריבקינד
א' חשון התש"פ / 30.10.2019 20:21

שבוע לאחר קבלת המנדט: יו”ר כחול לבן, ח”כ  בני גנץ, סיכם הערב (רביעי) את השבוע הראשון מאז העניק לו הנשיא את המנדט הרכבת הממשלה.

גנץ סקר את הפגישות שנערכו בשבוע הזה עם ראש הממשלה, עם ליברמן, עמיר פרץ וניצן הורביץ. ולקראת פגישות עם צוות המו”מ עם המפלגות האחרונות.

“בשבוע שעבר, מיד אחרי שהסתיים טקס הענקת המנדט בבית הנשיא, התקשרתי ל-14 ראשי סיעות מתוך כוונה להקשיב ולהתחיל במלאכת הרכבת הממשלה. בתוך מספר ימים, נפגשתי עם ראשי הליכוד, ישראל ביתנו, העבודה-גשר, והמחנה הדמוקרטי, ובהמשך השבוע אקיים עוד פגישות.

“הפגישות האישיות שלי מתקיימות במקביל למאמציהם הבלתי פוסקים של צוותי המשא ומתן שנפגשו עם הצוותים המקבילים בסיעות השונות”.

גנץ מדגיש: “כן, חשוב שתדעו, יש פערים וזה לא הולך להיות פשוט”.

לדבריו, “מטבע הדברים, איני יכול לפרט לעומק על הדברים שעלו בשיחות שלי עם ראשי הסיעות, כולל אלה שמהווים חלק מבלוק 55. אוכל רק לומר לכם שהתמונה התקשורתית שמצטיירת אינה בהכרח מדויקת”.

לטענת גנץ, “מתקיימים מגוון ערוצי הידברות במטרה להביא להתקדמות. בסוף, יש לכל אחד ואחת מ-120 חברות וחברי הכנסת אחריות אישית גדולה מאוד – עם ישראל נושא עיניו אלינו. אני מבטיח להמשיך ולעדכן אתכם ומאמין שהשבוע הראשון הוא רק הסיפתח לתהליך שבסופו תקום ממשלת אחדות רחבה וליברלית שתשרת את כלל אזרחי ישראל”.

הסיומת בדבריו של גנץ מוכיחה, כי הוא רחוק מאוד מהקמת ממשלה. שכן  מי שרוצה ממשלת חילונית ופוסל את בצלאל סמוטריץ’ והחרדים, אינו יכול להקים ממשלה, כאשר מולו פועל ‘בלוק ימין’ חזק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גנץ בפניקה
    31/10/2019 09:08
    דליה
  1. גנץ מודע לכך שאם הולכים לבחירות,סיכויו להיות בשלטון הולכים ומתרקחים.
    כי כחול לבן היא מפלגה וירטואלית