ליברמן נפגש עם גנץ I תקף בסיעה את נתניהו, אבל שומר לו על הגב

בהודעה משותפת של כחול לבן וישראל ביתנו נכתב שהפגישה התקיימה "באווירה טובה" • ליברמן הבהיר שוב: לא נתמוך בחקיקה שתמנע מראש ממשלה לכהן תחת כתב אישום
אריה ריבקינד
כ"ט תשרי התש"פ / 28.10.2019 15:16

יו”ר כחול לבן בני גנץ נפגש היום (שני) עם יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

ליברמן אמר לאחר הפגישה כי היא הייתה טובה והתמקדה בסוגיות ביטחון. “האם ממשיכים במדיניות הכניעה בעזה, המדיניות בנוגע לאיראן, וגם לגבי ההתיישבות ביהודה ושומרון”.

בהודעה משותפת לכחול לבן ולישראל ביתנו, שיצאה בתום הפגישה, נכתב כי היא התקיימה “באווירה טובה” וחוץ מסוגיית הביטחון נדונו גם ענייני תקציב המדינה, התרחישים הפוליטיים האפשריים וסוגיות תוכן נוספות.

סוכם כי תתואם פגישת המשך בין צוותי המשא ומתן בקרוב.

יו”ר ישראל ביתנו הבהיר שוב, בישיבת סיעת ישראל ביתנו כי מפלגתו לא תתמוך בחקיקה שתמנע מראש ממשלה לכהן תחת כתב אישום.

ליברמן התייחס למה שכינה “ההאשמות וההשמצות מטעם דיירים ברחוב בלפור נגדנו. אני באמת תוהה עד כמה אפשר לרדת. מה שראיתי בכל הרשתות החברתיות בתקופה האחרונה זה האשמות על ההתנהלות המשונה של ליברמן והשיקולים הזרים. אני חושב שכל מי שעקוב אחרי הזירה הפוליטית וצמוד לעובדות רואה שההתנהלות שלנו היא הכי ממלכתית, הכי אחראית והכי שקולה”.

ליברמן אמר כי כחול לבן הציעו למנוע בחוק מועמדות לראשות ממשלה אם יש כתב אישום. “לא אתמוך בחקיקה שתמנע מראש ממשלה לכהן תחת כתב אישום בשום מצב, גם בעתיד. מדובר בחקיקה פרסונלית”, הדגיש.

הוא הוסיף: “עם כל ההסבר שכל ההתנהלות של ליברמן הכול זה נקמנות אישית, סגירת חשבונות, איזו דרך יותר נוחה מתמיכה באותה הצעת חוק שמישהו אחר מעלה את זה? אנחנו הבהרנו באופן ברור אנחנו נתנגד לכל חקיקה שנויה במחלוקת בתקופת המעבר. בתקופת המעבר חייבים לתמוך במקרה הקיצוני בחקיקה שיש סביבה קוצנוזוס רחב”.

ליברמן הזכיר:  “עצרנו בתחילת הדרך ניסיון להחליף את יושב ראש הכנסת. גם מתווה ממשלת אחדות שהצענו מדבר על מתווה הנשיא, קרי נתניהו ראשון ראשון ברוטציה. גם בנושאים אחרים אנחנו התנהגנו בצורה מאוד מממלכתית, וכל ההאשמות שאנחנו מתנהלים בגלל כל הנקמנות של ליברמן – אין להן שום יסוד”.

בישיבת סיעתו תקף ליברמן גם את ראש הממשלה: “אין אלטרנטיבה למתווה שלנו. כלומר, נתניהו ראשון ברוטציה ומצד שני אין בלוק. לצערי נתניהו מוביל אותנו לבחירות. כל ההאשמות שאנחנו מתנהלים מתוך נקמנות – אין להן שום בסיס, ואפילו להיפך”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן
    28/10/2019 17:55
    המצליפה
  1. מי שואל אותך בריון מי אתה
    עים 8 מנדטים ארורים הפכת את המדינה הלוואי ויהיה בחירות ואתה תתרסק לקרקע בום טרח

  2. ליברמן ...
    29/10/2019 05:46
    אורן.ש
  3. האיש שנחשד בחברות קש ובפלילים…
    הצליח להמלט..ללא תפיסה.
    יוצא בהצהרה נגד ביבי .
    חחח.צביעות שקופה

  4. ליברמן
    29/10/2019 10:37
    שושנה
  5. הפגישה שלו עם גנץ אתה בושה לען ישראל ומי שתמך בך בושה גם לו אבל אל תדאג יד בורא לעולם והוא יגלה את כל האמת עליך, תתבייש לך איפה הכרת הטוב לראש הממשלה שבכלל קיבל אותך כל השנים

  6. ליברמן
    29/10/2019 20:31
    לב טולסטוי
  7. אוי ליברמן לך הביתה לאשתך אלה ולילדים ותתחיל לחפש עבודה באיזה לישכה,כמו פעם ישבתה בקופת חולים או בלישכה של ביבי.תחזור לתפקידים שמתאימים לך יותר

  8. קצין בדימוס שיודע
    30/10/2019 19:17
    ציפור לחשה לי
  9. ליברמן ימיך ספורים עוד חודש אתה תהיה בחקירות שמקומם בכלא לך מהר להרכיב ממשלה ותחוקק את חוק ההתגברות