בכירים בליכוד: פריימריז בליכוד? “זה היה בלון ניסוי” – וסער נחשף

בכירים בליכוד טוענים: העלאת הרעיון להקדמת הפריימריז לראשות המפלגה חשפה את העובדה שח''כ גדעון סער רוצה להחליף את נתניהו כבר כעת • רגב: "השמועות שיהיה מי שינסה לבצע הפיכה בתוך הליכוד - היו נכונות"
אריה ריבקינד
ה' תשרי התש"פ / 03.10.2019 23:32

גורמים בכירים ליכוד אמרו הערב (חמישי) כי לא יתקיימו פריימריז לתפקיד יו”ר הליכוד.

הבכירים טענו, כי העלאת הרעיון היתה רק לצורך ”בלון ניסוי”, שיבדוק את התגובות למהלך. לפי אותם בכירים, התרגיל נועד לחשוף את העובדה שח”כ גדעון סער רוצה להחליף את נתניהו כבר כעת.

נתניהו שוחח על המהלך של הקדמת הפריימריז עם בכירים בליכוד ושמע התנגדות מצדם של יריב לוין, זאב אלקין ויו”ר מרכז הליכוד חיים כץ, ולכן סביר להניח שהמהלך לא ייצא לפועל.

בתוך כך, יו”ר מרכז הליכוד, ח”כ חיים כץ, הציע הערב (חמישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו לכנס את מרכז הליכוד בשבוע הבא – ולהכריז על קיום הפריימריז בעוד כשנה מהיום.

כץ הסכים לכנס את מרכז הליכוד בשבוע הבא כדי להביע תמיכה במועמדות נתניהו כמועמד היחיד של הימין להרכבת הממשלה. נתניהו שוקל את ההצעה ועדיין לא קיבל החלטה.

אריה דרעי יזם: ‘בלוק הימין’ התחייב לעמוד מאחורי ביבי גם ב-’21 הימים’

שרת התרבות מירי רגב אמרה לחדשות 13: “זרקו בלון לאוויר כשאמרו שיכול להיות פריימריז והראשון שאמר ‘אני מוכן’ היה גדעון סער. זאת אומרת שהשמועות שיהיה מי שינסה לבצע הפיכה בתוך הליכוד – היו נכונות”.

ח”כ סער, הנחשב ליריבו הפוליטי הבולט של ראש הממשלה בתוך המפלגה, רמז בציוץ בטוויטר כי הוא עשוי להתמודד על הנהגת המפלגה מול נתניהו.  מיד לאחר שהרעיון להקדים את הפריימריז דווח בכלי התקשורת, צייץ סער: “אני מוכן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כלומר? שוב ספין?
    04/10/2019 03:12
    שלמה
  1. מתי אני יודע להאמין לו?
    רצה גם רצה פריימריז. לכן דיבר עם חיים כץ. וכוונתו היתה לבחירות שיבואו. ח”כי הליכוד “נדלקו” כשהודיע כמה פעמים שהוא מועיד את יוסי כהן. הצהרה שכוונה נגד גדעון סער..