לפיד כבר תפר חליפה וזו הסיבה למה הוא בטוח שיהיה ראש ממשלה

אחרי שבועות סוערים במיוחד בכחול לבן מספר שתיים ברשימה אופטימי - וקובע: "פרץ וסמוטריץ' לא יכולים להיות שרים במדינת ישראל, רואים את זה בזמן הקצר שהם כבר שרים"
חרדים 10
ד' אלול התשע"ט / 04.09.2019 09:45

חבר הכנסת יאיר לפיד, המועמד לראשות הממשלה ברוטציה מטעם ‘כחול לבן’, דוחה את הטענות על חילוקי דעות קשים בצמרת המפלגה ומקווה להקים ממשלה עם הליכוד לאחר הבחירות – בלי נתניהו.

התוצאות האחרונות בסקרים מחמיאות מאוד לאנשי כחול לבן ומעניקות כמה רגעים של שקט אחרי שבועות סוערים במיוחד במפלגה: סערות סביב חברת החקירות, מקרים של חוסר תיאום בצמרת, וגם הופעות תקשורתיות מגושמות של יו”ר המפלגה בני גנץ.

בראיון ליהודה שלזינגר, שיתפרסם במוסף ‘שישבת’ ב’ישראל היום’ מתייחס לפיד להדלפות ממטה כחול לבן ואומר: “לא היתה שום חפרפרת. הכל ספינים. היתה בדיקת אבטחת מידע, שזה חשוב”.

בנוגע לגיוס חברת החקירות בחצי מיליון שקלים ללא ידיעתו – אמר לפיד: “ישבנו ה’קוקפיט’ ואמרנו לו ‘בני, טפל בהדלפות’. זה הג’וב שלו, זה מה שצריך לעשות. זה בסדר מבחינתי”.

לפיד הסביר מדוע השתלח בנתניהו השבוע, למרות שבני גנץ הקפיא את קמפיין הבחירות על רקע חילופי האש בגבול הצפון. “זה יצא באותה דקה. אם היו אומרים דקה קודם, לא הייתי מוציא. בני אמר שזה נכון שהוצאנו מהר.

“אגב, אחרי חמש דקות זה היה לא רלוונטי כי נתניהו אמר שהוא משעה את הקמפיין ויצא למסיבת עיתונאים. ככה משעים קמפיין עם כל המצלמות בעולם?! אנחנו לא מקבלים הוראות מביבי”.

לפיד לא רואה אפשרות שלפיה ביום שאחרי הבחירות גנץ ייפרד ממנו וילך עם נתניהו. “זה לא יקרה. בני הוא איש הגון. עשיתי עסקה עם איש הגון. הוא אמר שלא יישב עם נתניהו בגלל כתבי האישום”.

לשאלה ”אתה חושב שתהיה ראש ממשלה בסוף?” – השיב לפיד: “כן. עשיתי הסכם עם אנשים הגונים. כשיש לך הסכם עם אנשים הגונים אתה מרגיש בטוח”.

לדבריו, יום לאחר הבחירות “תהיה סדרה של טלפונים שכולם יידעו עליהם, וסדרה של טלפונים שאף אחד לא יידע עליהם. נדבר עם ליברמן, נדבר עם עמיר פרץ, לא רואה שום סיבה לא לדבר עם נפתלי ואיילת. פרץ וסמוטריץ’ לא יכולים להיות שרים במדינת ישראל, רואים את זה בזמן הקצר שהם כבר שרים”.

לפיד גם טוען שהוא “מודאג מהאפשרות שעמיר פרץ ייכנס לממשלת נתניהו”. לדברי לפיד, “אנחנו לא נשב עם נתניהו. ממשלת אחדות נמנעת בגלל אדם אחד שקוראים לו נתניהו. אם הוא יזוז תהיה ממשלת אחדות טובה”, הוסיף ח”כ לפיד.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפיד
    04/09/2019 15:37
    נ.ג
  1. אם לפיד יהייה ראש הממשלה זה רק יזרז את המשיח לבוא ולגאול אותנו

  2. נבואה
    05/09/2019 11:45
    אלי
  3. הנבואה ניתנה לשוטים

  4. חליפה ליאיר
    05/09/2019 13:17
    חבר
  5. היה מבצע בהוניגמן ילדים

  6. משכורת מלאה לחיילים,
    06/09/2019 14:56
    רק צבא מקצועי
  7. ייפסק גזל החיילים מהשכבות החלשות