נתניהו הגיע לביקור פתע: הטילים המדוייקים מכוונים אל קריית אתא

ראש הממשלה הגיע לביקור בהפתעה בבית משפחה בקריית אתא - והתייחס לחשיפה האחרונה של צה"ל על מפעל דיוק הטילים של חיזבאללה • בכנס בחירות בו השתתפו יותר מ- 1000 איש אמר נתניהו: "אני מודאג מהסקרים. אסור לבזבז אף קול על מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה"
אריה ריבקינד
ג' אלול התשע"ט / 03.09.2019 20:57

ראש הממשלה הגיע הערב (רביעי) לביקור פתע בבית משפחה בקרית אתא.

נתניהו התייחס בביקור לחשיפה האחרונה של צה”ל על מפעל דיוק הטילים של חיזבאללה – ואמר: “צה”ל חשף עוד מתקן בלבנון של טילים מדויקים. הטילים המדויקים האלה מכוונים ישר לקריית אתא. אסור לתת להם את זה”.

הוא הוסיף: “אז אני נתתי הנחייה לצה”ל: אנחנו לא ניתן לאויבים שלנו להתחמש בטילים מדויקים, ואנחנו פועלים כל הזמן”.

מאוחר יותר השתתף ראש הממשלה באירוע בחירות, בהשתתפות יותר מ-1,000 איש נלהבים, שהתכנסו באולמי לבן בקריית אתא

“הגעתי לפה כי אני מודאג”, אמר ראש הממשלה. “אני מודאג משום שאני רואה את הסקרים. בסקרים רואים שהרבה מהתומכים שלנו אומרים שהניצחון בכיס והליכוד הולך לנצח, הם נשארים בבית. לפיד וגנץ עוברים את הליכוד.

מי שחושב שזה בכיס, אני אומר לכם, מעומק הלב והשכל, זה לא בכיס. בדיוק ההפך. אם השאננות תימשך אנחנו נפסיד ואסור שהליכוד יקבל פחות מנדטים מלפיד וגנץ ואז נקום בבוקר עם יאיר לפיד ראש ממשלה ברוטציה עם גנץ.

לכן באתי לכאן הערב כדי להגיד לכם: צאו החוצה, תביאו את האנשים להצביע לליכוד. רק מחל.

בסוף זאת השאלה האמיתית של הבחירות האלה זה מי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. אם לא נתגייס ולא נביא את האנשים זה יהיה גנץ ולפיד – שמאל חלש. ואם תבואו להצביע – זה הליכוד ואני. ימין חזק.

יש מי שהחליט לא לתמוך בממשלת ימין. לצערי ליברמן שגדל אצלי בחר כמו איימן עודה להמליץ על בני גנץ. הוא ממליץ על גנץ ולפיד ועשה איתם הסכם עודפים איתם. זה מאוד מסוכן. כי לפיד וגנץ יקחו אותנו אחורה לדרך השמאל. זה פשוט גדול עליהם. הם לא רק הסכימו להסכם הגרעין המסוכן עם איראן, הם גם אמרו שצריך לעקור 80-90 אלף מאחינו ואחיותינו ביהודה ושומרון.

תוכנית המאה של טראמפ תגיע עוד מעט אחרי הבחירות. מי אתם רוצים שינהל איתו את המשא ומתן – לפיד וגנץ או הליכוד ואני? אתם חושבים שטראמפ או פוטין יתרשמו באופן מיוחד מגנץ ולפיד? ומי יוביל את מדינת ישראל ברגע הקריטי הזה? הצמד הזה, הבלגנץ הזה? רק ליכוד גדול ימנע את בלגנץ השמאל.

לכן אני מבקש את ההתגייסות שלכם. אסור לבזבז אף קול על מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה או על מפלגות שלא משנה אם יקבלו 8-9 מנדטים. אני מבקש שכולם יצביעו בפתק אחד. מי שרוצה אותי ראש ממשלה שיצביע מחל. רק לליכוד”.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נתניהו המנהיג הנכון בזמן הנכון
    04/09/2019 08:40
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אין כמו נתניהו מקדיש יום ולילה לטובת עם ישראל
    אדם חכ שקול מתון מחודב המבוגר האחראי אנוב גם על טראמפ וגם על פוטין

  2. ביבי שלנו
    04/09/2019 11:18
    מגי ברוך
  3. ביבי אתה אחד ויחיד……
    אנחנו מאמינים בך ובדרך שלך
    מעולם לא היה מנהיג אהוב בעולם כמוך אחרי בגין….
    מי יי’תן ותהיה הראש ממשלה הבא שלנו
    רק מנהיג כמוך מרתיע את האויבים שלנו
    מה שבטוח לא גנץ שמגמגם בכל ראיון ובהחלט לא לוקחת ממנו את הקרדיט של גיבור ישראל שם הוא מעולה…..

  4. בחירות
    04/09/2019 12:32
    מארק
  5. ראש ממשלתנו האהוב והנערץ צודק לא נותנים לשמאל את שלטון מדינתנו האהובה מצביעים לליכוד!!!