עו”ד מתחזה: גנב זהות של עורך דין – וגבה כספים מלקוחותיו

בלשי תחנת בית שמש עצרו תושב תל אביב המוכר למשטרה בחשד שיצר קשר עם לקוחותיו של עו"ד מפורסם, התחזה - וגבה מהם כספים • מסרב לשתף פעולה עם החוקרים
יוני גרין
י"ט תמוז התשע"ד / 17.07.2014 18:56

במשטרת בית שמש הוגשה אמש תלונה על-ידי תושב העיר, אשר פנה לדבריו לפני מספר שבועות לעו”ד מוכר ממרכז הארץ במטרה לשכור שירותיו לטיפול בעניינו של בנו, נגדו הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים.

מספר ימים לאחר מכן התקשר למתלונן אדם, שהתחזה לעורך הדין אליו פנה, ואמר שהוא מוכן לקבל את התיק ושאף הגיע להבנות עם הפרקליטות לגבי הסדר טיעון מקל לעונש.

אותו אדם טען כי עלות הייצוג המשפטי תעמוד על 20,000 דולר. עוד אמר לו הפונה, כי הוא נוסע לחופשה בדרום הארץ למספר ימים, אך ישלח אליו הביתה מישהו מטעמו שיחתים אותו על טפסי ייפוי כוח והסכמה לגבי הסדר הטיעון, וכן יגבה את התשלום במזומן.

האב, שהתעוררו אצלו חשדות אודות השיחה, התקשר למשרדו של עורך הדין אליו פנה, ובשיחה עמו הוברר כי לעורך הדין אין קשר לכך, וככל הנראה מישהו משתמש בשמו ללא ידיעתו.

עוד סיפר עורך הדין כי ידוע לו על פניה דומה ללקוחה אחרת שלו מאזור המרכז, רק שבמקרה זה שילמה הלקוחה למתחזה סכום של 100,000 ₪ .

בפעילות סמויה של תחנת בית שמש יחד עם המתלונן, נקבעה פגישה בין המתלונן לחשוד המתחזה. בלשי התחנה נערכו, ובשעה שנקבעה הגיע צעיר רכוב על אופנוע לבית המתלונן, הזדהה בפני המתלונן באמצעות תעודת זהות מזויפת, החתים אותו על הטפסים.

בעודו סופר את הכסף המזומן שנמסר לו, נעצר הצעיר על ידי בלשי התחנה.

החשוד, תושב תל אביב כבן 31, מוכר למשטרה ואף ריצה בעבר תקופת מאסר בכלא בגין עבירות אמל”ח, נעצר לחקירה בתחנת בית שמש בגין חשד להתחזות וקבלת דבר במרמה.

בחקירתו סרב לשתף פעולה.

בית משפט השלום האריך הבוקר את מעצרו של החשוד ב-5 ימים, עד לתאריך 21.7.14. החקירה נמשכת ובוחנים האם יש קורבנות נוספים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות