ליברמן: ‘לא נוותר על מילימטר אחד בחוק הגיוס גם אחרי הבחירות’

יו"ר ישראל ביתנו מנצל את 'גיוס אוגוסט הגדול' כדי להזכיר שהוא חי: "כל מי שאוזנו לא היתה כרויה, זה הזמן לשמוע חזק וברור: לא ויתרנו על החוק"
אריה ריבקינד
ו' אב התשע"ט / 07.08.2019 13:57
יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, התייחס בצהרים (רביעי) בחשבון הפייסבוק שלו לחוק הגיוס.

“אלפי משפחות במדינת ישראל מלוות השבוע את בניהן ובנותיהן לבקו”ם לגיוס אוגוסט הגדול, בהתרגשות ובגאווה גדולה מהולה בחשש. השיוויון בגיוס לצה״ל, כצבא העם, הוא ערך עליון. זהו חלק מחובתנו הדמוקרטית ועוד יותר מכך, חובתנו למשפחות המתגייסים ולחיילי צה”ל בעבר ובהווה באשר הם”.

הוא הוסיף: “כל מי שאוזנו לא היתה כרויה, זה הזמן לשמוע חזק וברור: לא ויתרנו על חוק הגיוס, לא לפני הבחירות באפריל השנה, לא במהלך מערכת הבחירות ולא לאחר הבחירות. לא נכנסנו לממשלה בגלל שלא הסכמנו להתפשר על שום פסיק או אות בחוק ולא נוותר על מילימטר אחד בחוק גם לאחר ה-17 בספטמבר.

“רק בממשלה לאומית ליברלית רחבה נוכל להעביר את חוק הגיוס ככתבו וכלשונו ולהביא פתרון לסוגיה ארוכת השנים”.

יו”ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס גם הוא הבוקר, בריאיון לאריה גולן בכאן רשת ב, לפרסום אתמול כי יש מחלוקות במפלגה על נוסח חוק הגיוס ואמר: “בוודאי שנתמוך בחוק הגיוס, אמרנו, כתבנו ואנחנו מהלא רבים שיש להם מצע”.

גנץ הוסיף בנושא גיוס החרדים: “לקבוע ככלל על החרדים שהם לא רוצים להתגייס זה לא נכון. יש אלפי חרדים שמשרתים בצה”ל. המספרים אגב הולכים וגדלים למרות כל הצעקות והדיבורים. הציבור החרדי ככלל הוא רוצה לראות את עצמו חלק ממדינת ישראל, חלקו ישרת וחלקו ימשיך ללמוד”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמין
    08/08/2019 07:31
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ליברמן אתה לא מוותר על מילימטר אחד עם ישראל מוותר עליך אתה לא מעניין אף אחד קת איתך את ולדימיר מנתניהואתה לא תעבור את אחוז החסימה אל תחשןב שפה רוסיה פה זה ישראל מיזרח תיכון מדינת היהודים וההלכה רות עבור

  2. מבחן מנהיגות לגנץ -פיטרים של כל הצוות והחברה שקשורה!
    09/08/2019 18:52
    קונילמל
  3. לפטר מיידית את כל צוות הצילום אבל מייד כולל המנהלים שלהם!