השר שטייניץ על יאיר לפיד: הדיקטטור הגדול יטיף לנו מוסר?

שר האנרגיה יובל שטייניץ תקף בחריפות את אביגדור ליברמן ויאיר לפיד סביב הביקורת על הצהרת הנאמנות לראש הממשלה • "קוריאה הצפונית מתאימה הרבה יותר ליחס בין ליברמן לחברי הכנסת שלו, הוא משווה אותנו לצפון קוריאה"?
דוד ליבוביץ
ד' אב התשע"ט / 05.08.2019 19:56

שר האנרגיה יובל שטייניץ תוקף את לפיד וליברמן: איך הם, דיקטטורים במפלגתם מעזים למתוח על הצהרת הנאמנות לראש הממשלה?

את הדברים אמר השר בתכניתה של אילה חסון ב-103, לאחר שהודה כי חתם על הצהרת הנאמנות לראש הממשלה, בנימין ונתניהו, והסביר כי “המכתב הזה הוא בעיניי טריוויאלי וטבעי, והביקורת עליו צבועה מאין כמוה”.

על דברי ליברמן כי ‘ההחתמה בנוסח קוריאה הצפונית מצביעה על חוסר אמון מוחלט של נתניהו בחבריו למפלגה’, אמר שטייניץ: “על זה אפשר להגיד רק חחח. יש לי והיו לי חברים מישראל ביתנו, יש שם משמעת ברזל, ליברמן הוא תמיד יו”ר המפלגה ואף אחד לא מעז לרוץ נגדו. הוא לא מתמודד בכלל – קוריאה הצפונית מתאימה הרבה יותר ליחס בין ליברמן לחברי הכנסת שלו, הוא המנהיג האינסופי שם. הוא משווה אותנו לצפון קוריאה?

שטייניץ תקף גם את מספר 2 בכחול לבן ואמר: יאיר לפיד, שהיה דיקטטור גדול ביש עתיד יטיף לנו? שליברמן יטיף לנו?”

על השאלה האם נתניהו ביקש את ההחתמה הזאת, השיב שטייניץ כי אין לו מושג והוסיף: הרבה פרשנים בתקשורת משתפים פעולה ונותנים גיבוי לספין הזה מטעם מפלגת תכלת לבן, הם כבר לא כחול, הצבעים התעמעמו לגמרי, או מפלגת אפור לבן, הכול אפור שם במפלגה הזאת.

“הם מפלגה אפורה לגמרי. רק אנשים ממפלגות לא דמוקרטיות יכולות להציע רעיון כזה שנתניהו אחרי הבחירות יוחלף. לא דיברתי עם נתניהו מילה על זה, הציבור יבחר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות