סמוטריץ’ על סתיו שפיר: טיפשה, כלומניקית, זגזגנית, חסרת אחריות

שר התחבורה במתקפה חריפה על סתיו שפיר, שקשרה בציוץ שפרסמה בין דקירת נער מטמרה בידי בן משפחתו ליד מועדון להט"ב ובין "שנאה שמתודלקת על ידי רבנים"
חרדים 10
כ"ו תמוז התשע"ט / 29.07.2019 10:19

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’, תקף הבוקר (שני) בחריפות בציוץ בטוויטר את חברת הכנסת סתיו שפיר, שנטשה את העבודה לטובת ‘המחנה הדמוקרטי’.

המתקפה באה בעקבות ציוץ שפרסמה שפיר, ובו קשרה בין דקירת נער בן 16 מטמרה סמוך למועדון של קהילת להט”ב בידי בני משפחתו, ובין רצח שירה בנקי ע”ה והרצח בבר נוער.

“שנאה שמתודלקת על ידי רבנים, שרים וח”כים”, צייצה. “שנאה שהופכת את הקהילה הגאה לאזרחים שלא יכולים לצעוד בבטחה בישראל. לא עוד. קמים ומשנים את זה ביחד”.

בתגובה צייץ סמוטריץ’: “הטיפשה שכתבה את הציוץ ההזוי הזה היא אותה כלומניקית שיכולה להתחרות עם אביגדור ליברמן באפס הישגים בפוליטיקה, אותה חסרת אחריות שלא מפסיקה להסית ולהפיץ שנאה, אותה זגזגנית שעושה פוליטיקה צינית על הגב של כולנו, אותה פלגנית שבנתה את עצמה על יצירת ריב ומדון בין אוכלוסיות. אותה סתם שפיר”.

מאוחר יותר צייץ סמוטריץ’: “הציוץ של סתיו שפיר הוא ציוץ מחושב מלא רוע ושטנה. אישה שכל עשייתה מסתכמת ביצירת ריב ומדון. הגבתי הבוקר בסערת רגשות. המילה ‘טפשה’ לא הייתה במקום”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ציוץ יפה סמוטריץ סתם שפיר מטומטמת
    30/07/2019 01:31
    נועה
  1. מה קשור רבנים וחוץ מזה תבדקו אם היא יהודייה

  2. למה לא במקום?
    30/07/2019 16:36
    יוסי