“‏13 שנה אותה תוצאה. כמה קולות תזרקו הפעם לפח?”

השר בצלאל סמוטריץ' במתקפה על איתמר בן גביר: " הפעם הריצה שלכם תעלה לנו בממשלת שמאל!" • "חודש וחצי התחננו לאנשי עוצמה שיבואו לחתום. הם סרבו. בחרו לריב, להיעלב ולזרוק בוץ" • בן גביר: "קדימה! תסתער עם כמה כתבי חצר, תשמיץ"
אריה ריבקינד
ד' אב התשע"ט / 04.08.2019 21:06

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ תקף הערב (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו את הריצה העצמאית של ‘עוצמה יהודית’.

“‏13 שנה אותו קמפיין ואותה תוצאה”, כתב יו”ר האיחוד הלאומי לאיתמר בן גביר שכתב כי “רק הצבעה לעוצמה יהודית תציל את קולות הימין”.

סמוטריץ הזכיר: “בבחירות 2003 זרקתם 36,202 קולות ימין לפח. בבחירות 2006 (המודעה המצורפת) זרקתם 24,826 קולות ימין לפח. בבחירות 2013 זרקתם 66,775 קולות ימין לפח. בבחירות 2015 עם אלי ישי זרקתם 125,158 קולות לפח. כמה קולות תזרקו הפעם? הפעם זה יעלה לנו בממשלת שמאל!”

 

בתגובה צייץ עו”ד איתמר בן גביר: “בצלאל, אני מבין שהסקר הבוקר שמעניק לעוצמה יהודית 3.5 מנדטים מלחיץ אותך… קדימה! תסתער עם כמה כתבי חצר, תשמיץ, תכפיש, תצא נגד מי שבזכותם אתה שר היום. אתה עושה את זה מצוין… חברים יקרים, בבחירות הקרובות לא מתבלבלים. מצילים את קולות הימין – מצביעים לעוצמה יהודית. ‘כף’ בקלפי!”.

בתגובה השיב סמוטריץ’: “איתמר אחי, ממש לא מכפיש ולא משמיץ. שלא כמוכם אני לא משקר על ברית בנט-לפיד שלא קיימת ולא מאשים אותך בשמאלנות כפי שאתה עושה. אני מעריך אותך ומאוד רציתי אותך איתנו. בחרת לא לבוא. עכשיו השאלה היחידה היא האם מותר לקחת סיכון לבזבוז קולות שיביא להקמת ממשלת שמאל והתשובה לזה היא לא מוחלט!”

בהמשך הבהיר סמוטריץ’ מה דעתו על הסקרים שמציגים בן גביר וחבריו: “עשה טובה, עזוב אותך מהסקרים. לא היתה מערכת בחירות שלא נפנפתם בסקרים טובים. באף אחת מהן לא עברתם את אחוז החסימה ובכל אחת מהן זרקתם עשרות אלפי קולות ימין לפח. הפעם זה קריטי ועלול להיות הרסני. אז בבקשה די. אל תהיה אחראי להקמת ממשלת שמאל. ההיסטוריה לא תסלח לך”.

מוקדם יותר היום, בראיון לערוץ הכנסת, התייחס סמוטריץ’ לפיצול בימין שהוביל בסופו של דבר לריצה עצמאית של ‘עוצמה יהודית’: “ברור שבן גביר אשם. אנחנו חודש וחצי התחננו לאנשי עוצמה שיבואו לחתום, עוד לפני שחתמנו עם הימין החדש. שהם יהיו חלק מעסקת החבילה. הם סרבו. בחרו לריב, להיעלב ולזרוק בוץ”.

על הטענות של בן גביר כי בנט הוא שמנע את האיחוד – השיב השר: “שבן גביר יסביר למה חודש וחצי התחננתי בפניו שיאשר את ההסכם הקיים שהיה לנו באיחוד מפלגות הימין. אחר כך אפילו הצענו לו שיפור ואז כמובן הוא היה מקבל את כל מה שהוא רוצה גם בחיבור הגדול יחד עם הימין החדש. שיסביר למה הוא סרב במשך חודש וחצי לחתום”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות