‘מה ההבדל בינינו? אין’: רפי ובצלאל קיבלו אישור לריצה בימין המאוחד

מרכז הבית היהודי אישר ברוב גדול את הסכם הריצה • מרכז האיחוד הלאומי הסמיך את סמוטריץ' לחתום הסכם גם עם 'עוצמה יהודית' • הרב חיים דרוקמן: "אפשר לצעוק פה במרכז המפלגה, אבל יותר קשה וחשוב להביא קולות"
אריה ריבקינד
כ"ט תמוז התשע"ט / 31.07.2019 22:28

מרכז מפלגת הבית היהודי שהתכנס הערב (רביעי) בפתח תקווה אישר ברוב גדול את הריצה המשותפת, במסגרת ‘הימין המאוחד’, יחד עם מפלגות האיחוד הלאומי והימין החדש.

בפתח הדיון נשא דברים הרב חיים דרוקמן: “שלא יהיו טעויות, הרב רפי פרץ ממשיך לעמוד בראש הציונות הדתית. אנחנו מחוברים רק בבלוק טכני. לאחר הבחירות נפרדים. אפשר לצעוק פה במרכז המפלגה, אבל יותר קשה וחשוב להביא קולות”.

הרב התייחס לקריאות ביניים על המצב שיתהווה אחרי שהבלוק הטכני יתפרק: “הציונות הדתית תלחם על עמדותיה. בעשרת המקומות הראשונים יש לנו שישה נציגים יחד עם האיחוד הלאומי. מה ההבדל בינינו? אין הבדל, אנחנו הציונות הדתית”.

מנכ”ל המפלגה ניר אורבך אמר: “בהסכם הזה יש המון טוב. שישה נציגים שלנו בעשירייה. האותיות יישארו טב. צבעי הקמפיין יהיו הצבעים של הבית היהודי. לא היה לנו קל לחתום על ההסכם, אבל זהו הסכם טוב”.

גם מרכז האיחוד הלאומי התכנס הערב בירושלים ואישר את הסכם הריצה המשותפת.

המרכז הסמיך גם את יו״ר המפלגה בצלאל סמוטריץ׳ לחתום הסכם גם עם מפלגת עוצמה יהודית, תוך שמירה על העקרונות בהסכמים הקיימים ובכפוף לאשור הנהלת המפלגה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות