‘נמליץ על ביבי רק לממשלה ימנית; לא נלך לעוד בחירות’

שרת המשפטים לשעבר לא מתכוונת לתמוך בביבי בכל מחיר: "אם נתניהו לא יצליח להרכיב את הממשלה הבאה - לא יהיה מועד ג'. אנחנו לא נתמוך בעוד בחירות. אי־אפשר לשגע את המדינה" • על המתקפה נגד האמירות של השר פרץ: "הסערה והלינץ' נגדו היו מוגזמים"
חרדים 10
כ"ב תמוז התשע"ט / 25.07.2019 10:10

בראיון שיפורסם מחר במוסף ‘7 ימים’ של ידיעות אחרונות, מגלה שרת המשפטים לשעבר איילת שקד כי לא תתמוך בנתניהו בכל תנאי.

“נמליץ עליו רק בתנאי שיקים ממשלת ימין ולא ממשלת שמאל עם גנץ ועמיר פרץ”, הבהירה.

שקד מזכירה: “ב־2009 הוא הכניס את אהוד ברק, ב־2013 הוא חתם קודם כל עם ציפי לבני, ב־2015 ניסה להכניס את בוז’י, ועכשיו הוא ניהל מו”מ עם אבי גבאי. אין לי שום כוונה להמליץ על נתניהו, ואחר כך סתיו שפיר תהיה שרת משפטים ואבי ניסנקורן יהיה שר אוצר”.

היא הדגישה: ״אנחנו נמליץ על נתניהו, אבל בתנאי שהוא יקים ממשלת ימין ושהערכים שחשובים לנו במדינת ישראל לא יימכרו על מזבח הקמת הקואליציה”.

לדבריה, “אם נתניהו לא יצליח להרכיב את הממשלה הבאה – לא יהיה מועד ג’. אנחנו לא נתמוך בבחירות נוספות. אי־אפשר לשגע את המדינה”.

שרת המשפטים לשעבר מגיבה לסערות האחרונות בהן היה מעורב השר רפי פרץ: “הסערה והלינץ’ נגדו היו מוגזמים”.

גם מדברי סמוטריץ’ על מדינת הלכה שקד לא מתרגשת. “נו, באמת, לחזור לתקופת דוד המלך? זה היה משפט מאוד לא מוצלח שלו שאינו תואם את המציאות. אף אחד לא מתכוון לזה. גם סמוטריץ’ עצמו לא חושב ככה. זו הייתה פליטת פה”.

שקד רוצה לחזור למשרד המשפטים. “יש לי עוד הרבה דברים לעשות שם. אחד מהם היא פסקת ההתגברות, שמפלגת כולנו וכחלון התנגדו לה, אבל אפשר אולי להעביר אותה בקדנציה הבאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות