ההסכם המיוחצן של דרעי: קבוצת בנות חסידיות מגורשת מאוקראינה

שבוע לאחר חתימה על הסכם שימנע חסימת ישראלים בכניסה לאוקראינה: קבוצת בנות חסידיות שטסה לקברי צדיקים באוקראינה מעוכבת בשדה התעופה ומגורשת חזרה לישראל • הפרשן יעקב ריבלין: "מתברר כי הסכם עם אוקראינים שווה כמו ידידות עם ליברמן"
נתן פרל
י"ט תמוז התשע"ט / 22.07.2019 16:29

שבוע לאחר ההסכם המיוחצ”ן למניעת חסימת ישראלים לאוקראינה: קבוצת נשים חסידיות, ביניהן בנותיו של איש תקשורת, שהגיעו בטיסה מישראל לקברי צדיקים באוקראינה, מעוכבת בשדה התעופה ללא סיבה – ועומדת להיות מגורשות הלילה חזרה לישראל. כך מדווח אתר umanshalom.

לנוסעות, חברות הקבוצה של הרבנית אורלנצ’יק, שסורבו כניסה לאוקראינה, נמסרו כבר כרטיסי טיסה חזור לישראל לשעה 11 בלילה.

לא נמסרה סיבה לסירוב הכניסה.

לפי הדיווח, הנשים היו בדרכן למסע רוחני לקברו של רבי נחמן מברסלב באומן.

עד כה, כל השתדלניות שהופעלו למענן באוקראינה ובישראל – נכשלו.

בשבוע שעבר הכריז שר הפנים אריה דרעי בחגיגיות, אחרי טקס חתימה עם שר הפנים האוקראיני: “חתמתי כעת בקייב על הסכם עם שר הפנים של אוקראינה שישים קץ לבעיות, חסימות ותקלות שהיו בכניסה לשתי המדינות.

הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין צייץ לדרעי: “כבודו. מתברר כי הסכם עם אוקראינים שווה כמו ידידות עם ליברמן. ישראלים עדיין מעוכבים ובדרך לגירוש חזרה לישראל”.

באתר umanshalom נטען כי מלבד ההתנכלות לקבוצה זו, היו פרסומים נוספים על גירושם של עשרות ישראלים נוספים, במהלך השבוע שלאחר ההסכם שנחתם בין המדינות.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ככול הנראה תגובה להחזרת אוקראינים לארצם
    22/07/2019 21:59
    רונן
  1. יתכן שהחזירו אוקראינים למולדתם .אין סיבה אחרת

  2. המעוכבים..
    23/07/2019 19:23
    אב
  3. לישראל מגיעות כול אנשי הזבל של אוקרניה למטרה אחת לעבוד. ישראלים צרכים להחרים את המדינה הזו.שיבינו בלי ישראלים הם מתים ברעב

  4. צודק בהחלט
    23/07/2019 22:03
    דניאל עמר
  5. לזה שנתן תגובה 2 צודק בהחלט מסכים בכל מילה נתנו להם יותר מידי שיסגרו ויראו איך בלי ישראל אין מי שידרוך בסירחון שלהם מדינה של טינופת