מה השותף לשעבר של ברק חושב עליו, על החרדים ועל חוק הגיוס

חבר הכנסת מטעם מימד לשעבר חושב ש"באמת רחמנות שצריך לשמוע עוד פעם את הפרשנים ולעקוב אחרי הסקרים" • על חוק הגיוס: “הכל שטויות. לא יהיה חרדי אחד שיתגייס בגלל החוק. כולם יודעים את זה"
אריה ריבקינד
ה' תמוז התשע"ט / 08.07.2019 12:40

הח”כ לשעבר, הרב מיכאל מלכיאור, מי שייצג את תנועת מימד בסיעת העבודה במשך שלוש כנסות, ומי שהיה שותפו של אהוד ברק ב’ישראל אחת’ – אומר עליו בראיון ליעקב בר-און ב’מעריב’: “אני מקווה שמי שדיבר בשנה האחרונה על חיבורים לא נכנס לפוליטיקה רק כדי לפלג אלא בשביל לחבר, מה שלא היה בזמנו”.

על הבחירות לכנסת ה-22 הוא אומר: “רחמנות על אזרחי מדינת ישראל שנדרשים לחזור תוך פחות מחצי שנה לקלפיות. הם משלמים את המחיר על כל המחדלים של הפוליטיקאים, אלה הנקראים שליחי הציבור ומתקיפים ומקללים זה את זה. באמת רחמנות שצריך לשמוע עוד פעם את הפרשנים ולעקוב אחרי הסקרים”.

המצב כעת בפוליטיקה גורם לך לסלידה? הוא נשאל.

“עצבות, לא רק סלידה, כשרואים את כל מאבקי האגו”, השיב.

ומי אשם?

“החרדים. ליברמן. ביבי. יש מספיק אשמה לכולנו. הפוליטיקאים מנותקים מהעם. חברי הכנסת חיים בבועה”.

ולהאמין שכל הבלגן לאחרונה התחיל מחוק הגיוס.

“הכל שטויות. לא יהיה חרדי אחד שיתגייס בגלל החוק. כולם יודעים את זה. אבל זה המשחק. ליברמן ודרעי ינסו לשחק כאילו שהם במאבק מאוד גדול על חוק שלא יוליך לשום מקום”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה אתם קוראים לו רב?
    08/07/2019 14:00
    למה
  1. מכיר אותו מאז שהוא היה בן 9. אם זה רב, גם יאיר לפיד רב. מסורת בידי משפחתו לכופף את התורה לכיוונים שנוח להם. למה אתם קוראים לו רב?

    • משה   09/07/2019 10:30

      כידוע לך בימינו כל מלמד בחיידר כל מזכיר כל עסקן הלבוש שחורים ומגדל זקן–הוא “רב ” אז חמה נטפלת דוקא אליו? בדקת את “הצדקות” של היתר? אז אולי כדאי שתיקח כדור שיעזור לך לשתוק?