ראש העיר עלה ונדהם: כך נשות בני ברק נדחסות באוטובוסים? • צפו

ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, ביצע ביקורת פתע באוטובוסים הנוסעים בעיר • גילה: בחלק מהקווים ישנם איחורים רבים ואי עמידה בזמנים, לצד עומס, דוחק וצפיפות איומה • מה יעשה?
אריה ריבקינד
ד' תמוז התשע"ט / 07.07.2019 18:24

ביקורת פתע: ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, הפתיע בימים האחרונים את תושבי העיר הנוסעים בתחבורה הציבורית כאשר עלה על קווי האוטובוסים המרכזיים, על מנת לעקוב מקרוב אחר הדוחק והצפיפות בנסיעה, זמינות ותדירות הקווים, לצד העומס והעמידה בזמני ההגעה ליעד.

הרב רובינשטיין עלה וירד במשך מספר שעות על קווי האוטובוסים בבני ברק, על מנת לחוש מקרוב את מצוקת האזרחים בכדי שיוכל לפעול לשיפור השירות.

לדברי ראש העיר, לאחר בחינה ראשונה של הנתונים עולה כי בחלק מהקווים ישנם איחורים רבים ואי עמידה בזמנים, לצד עומס וצפיפות בלתי ראויה, שיש לטפל בהם לאלתר ובאופן מיידי.

״תושבי העיר, שלרבים מהם אין רכבים פרטיים, מבקשים לדעת כי הם יכולים להסתמך על התחבורה הציבורית וכי יגיעו בזמן למקום העבודה או הלימודים, אך לצערי לאחר שבדקתי בעצמי מתברר כי כיום אין באפשרותם לסמוך על כך”, אמר רובינשטיין.

לדברי ראש העיר, הצפיפות והדוחק בחלק מהקווים איומה ממש, וגורמת לתחושת אי נוחות רבה בקרב הנוסעים בתחבורה הציבורית.

לדבריו, בכוונתו לפעול לשנוי משמעותי בתדירות הקווים למען הנוסעים תושבי העיר, וזאת כחלק ממהפכת התחבורה עליה הכריז עוד במערכת הבחירות – וכי המטרה הסופית הינה להוביל לשינוי מהפכני בתחום זה במהלך הקדנציה בראשותו.

ראש העיר הנחה את מנכ״ל העיריה, שמואל ליטוב, לכנס פורום מיוחד, בהשתתפות בכירי ענף התחבורה הציבורית ובראשותו, על מנת שכל הזרועות העירוניות והדרגים המקצועיים יוכלו לשלב ידיים ולפעול יחד בכדי לגבש פתרונות ראויים.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    להתחיל אם ארבע דברים
    08/07/2019 01:50
    סולו
  1. 1) חניה רב קומות בכל כניסה לעיר (כך יכנסו פחות רכבים לעיר)
    2) שני תחנות מרכזיות, אחד ליד רמת גן והשני ליד קולה (זקנים, מגבלים יקבלו שירת חינם עד לתחנה)
    3) ליד כל תחנה מרכזית תהיה מגרש לרכיבים פרטיים שיכולים לאסוף אנשים בתשלום. אך זה עובד? המגרש מתחלק לכמה חלקים, מרכז דרום, צפון. כל אחד שם פתק על החלון איפה היא נסעה וכמה זה עולה. לכנס למגרש יעלה כמה שקלים (מס)
    4) לעשות שבילי אופניים ברחובות המרכזית (ברחובות היותר קטנים נסיעות כמה שיותר לשבילי הלכי רגל (כמו באירופה) העירייה בונה חניית אופניים בכל המקומות המרכזיים כמו בתי כנסת, ישיבת וכו’. נכון שהבנות לא ישתמשו בזה אבל לפחות זה יריד לחץ בתחבורה הציבורית.
    ואם לכל זה היה חייבים להוריד כמה בניינים אין מה לעשות יהיה חייבים לעשות את זה (כמובן אם פצעים לבעלי הדירות)

  2. אבי
    08/07/2019 15:29
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. בכל הארץ אוטובוסים מלאים, בירושלים לפעמים מפוצץ עד כדי שאי אפשר לעלות, כנ”ל בתל אביב ובת ים. זה לא בעיה ספיציפית של בני ברק, בבני ברק לדעתי הצפיפות יחסית בסדר, בכל הערים הגדולות יש עומסים באוטובוסים העירוניים.

  4. מה הבעיה יש אפילו מקומות פנויים
    08/07/2019 16:31
    תושב
  5. כנראה שראש העיר עלה מטעמים אחרים.

  6. שינויים בקוים
    09/07/2019 07:03
    חוה פ
  7. מאד מעצבן שביטלו את קו 240 מבני ברק לחולון, הרבה אנשים שהשתמשו בקו זה, שהוטל ללא חלופה הולמת,פשוט לא מסתדרים עם האוטובוסים האחרים.
    לטיפול דחוף של ראש העיר וצוותו.

  8. אילו הייתי שם הייתי מכניס בוקס לר'ע זה
    10/07/2019 04:21
    ב''ב=חילול ה'
  9. הוא לא ר’ע הוא ראיס ערבי שמתעלל בעיר ב”ב המסריחה והמטונפת
    כולו חילול ה’