סיכום עם פייגלין? “כתבות סרק. רק ב-15 ביולי נתחיל ליצור גוש טכני”

במפלגת הימין החדש מכחישים הסכמות: "ישנן פניות אלינו של אישים נכבדים כמו משה פייגלין ובצלאל סמוטריץ באמצעות ציוצים, פוסטים, אולטימטומים פומביים וכתבות סרק" • "רק ב-15 ביולי ניכנס לשיחות עם כל המפלגות הרלוונטיות לטובת יצירת גוש טכני בימין, על מנת לוודא הצלחה"
אריה ריבקינד
כ"ח סיון התשע"ט / 01.07.2019 14:21

במפלגת הימין החדש מכחישים את כל הדיווחים אודות סיכומים עם מפלגות אחרות ודוחים את הפניות השונות לחיבורים אפשריים לקראת הבחירות לכנסת ה-22.

“בזמן האחרון, ואף היום, ישנן פניות אלינו של אישים נכבדים כמו משה פייגלין ובצלאל סמוטריץ באמצעות ציוצים, פוסטים, אולטימטומים פומביים וכתבות סרק בתקשורת”, נמסר מהמפלגה.

בימין החדש מבהירים: “כפי שהודענו לפני כחודש, עמדתנו לא השתנתה: עד ה-15 ביולי אנו עסוקים רק בבניית מפלגת ימין ליברלי לישראל”.

במפלגה מדגישים: “כבר הקמנו מעל 50 מטות בשטח, אנו מגייסים פעילים ברחבי הארץ ונערכים למערכת הבחירות. עד ה-15 ביולי נעסוק רק בזה – בניית מפלגה, והכנת תכניות בתחומי החיים השונים: שילוב חרדים, דיור, כלכלה, ביטחון, דת ומדינה ועוד.

“ב-15 ביולי ניכנס לשיחות עם כל המפלגות הרלוונטיות לטובת יצירת גוש טכני בימין, על מנת לוודא הצלחה בבחירות. כל שאר הפרסומים והכתבות – נטולי בסיס”:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תנועת עם שלם בראשות הרב חיים אמסלם.
    03/07/2019 09:21
    מכלוף
  1. הייתי מאד שמח אם תנועת עם שלם תתמודד או שתחבור לתנועת הימין החדש בטוחני שחבירה כזו תחזק מאד את תנועתו של בנט .