המילה הטובה שאמר יאיר גולן על נתניהו עלתה לכחול לבן על העצבים

ביום בו השיקו אהוד ברק וגולן את מפלגתם החדשה ותקפו את ביבי בחריפות - התייחס גולן למדיניות ישראל בדרום ואמר: "אני לא אוהד של נתניהו, אבל הוא מנהיג אחראי" • כחול לבן: "גילויי ההערכה והפרגון של יאיר גולן לנתניהו מרגשים, אין ספק שכך נראה רעב וסכין בין השיניים"
חרדים 10
כ"ח סיון התשע"ט / 01.07.2019 11:28

בהקלטה שפורסמה הבוקר (שני) ב’קלמן-ליברמן’ בכאן רשת ב’, נשמע סגן הרמטכ”ל לשעבר יאיר גולן, חבר מפלגתו של אהוד ברק, כשהוא אומר: “אני לא אוהד של נתניהו, אבל אני יכול לומר לך – הוא מנהיג אחראי”.

ההקלטה בוצעה מאותו יום שבו השיקו אהוד ברק וגולן את מפלגתם החדשה ותקפו את נתניהו בחריפות.

גולן התייחס למדיניות ישראל בדרום באירוע של ארגון ‘שורת הדין’.

העיתונאי איציק וולף מניוז 1 שאל את גולן האם נתניהו מתנהל בדרום ומול חמאס בצורה טובה – ובהקלטה שלו עונה גולן כך בתשובה: “כן. אני לא אוהד של נתניהו, אבל אני יכול לומר לך – הוא מנהיג אחראי”.

גולן אמר עוד: “אני חושב שאנחנו זקוקים ליותר כוח עם חמאס, שאנחנו עדינים מדי עם חמאס, אבל באופן בסיסי, אם אתה מסתכל על המדיניות הישראלית בחמישים השנים האחרונות – אתה רואה שכל ממשלה, ללא קשר לעמדות הפוליטיות – ממשלות מן הימין או מן השמאל – שמרו על איזון סביר”.

לאחר שידור ההקלטה בתוכנית ברשת ב’, עלה גולן לשידור – ואמר כי הוא “מבחין בין התנהלות נתניהו בנושא הדרום ומול חמאס – שם אכן יש לי מילים טובות עליו, לבין העובדה שבהקשרים אחרים התנהלותו מושחתת”.

ממפלגת ‘כחול לבן’ נמסר בתגובה להקלטות ולגיבוי שנתן גולן למדיניות נתניהו בעזה: “גילויי ההערכה והפרגון של יאיר גולן לנתניהו מרגשים. אין ספק שכך נראה רעב וסכין בין השיניים”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יאיר גולן
    01/07/2019 18:41
    גדי
  1. יאיר גולן אמר את האמת על נתניהו.איש ראוי למדינה.אבל יש לו בעיה עם השחיתות.אז בבקשה יאיר אתה נמצא במפלגה חדשה עם אבא של השחיתות כושל ומושחת.ברק .תחשוב טוב

  2. התפכחות...
    01/07/2019 20:02
    חיימון
  3. גם גדעון לוי הקדים את הכותב….בראיון לגלי ישראל…עם המשפט..האין שמאל הישראל…לא יחזור לרסן השילטון ,בטווח הנראה לעין.

  4. ברור, כי בכחול לבן אסור לומר את האמת
    02/07/2019 00:59
    שאול א.
  5. מותר להם רק לשקר.