מאי גולן: גאה בנתניהו שלא נכנע, פתאום ליברמן הוא ‘אביר החילונים’

חברת הכנסת הטרייה מהליכוד מלגלגת על תדמית 'אביר החילונים' שליברמן מנסה לסגל לעצמו: "זה באמת מאוד מרגש" • "זהו! נגמרו המשחקים! כל קול שילך למפלגה קטנה יחזיר אותנו שוב למצב המתסכל והבלתי אפשרי"
חרדים 10
כ"ה אייר התשע"ט / 30.05.2019 14:09

חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד התייחסה בצהריים (שלישי), בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה – להחלטה לפזר את הכנסת ה-21, חודש לאחר שהתכנסה.

“לילה ארוך עבר על כולנו, לילה שקיווינו שיסתיים אחרת, לילה שבו ראש הממשלה בנימין נתניהו ניסה לעשות הכל, אבל הכל, כדי שלא נצטרך ללכת שוב לבחירות. אבל הסחטנות לא הפסיקה ואתה גם לא האינטרסים האישיים והצרים שגברו לחלוטין – על פני טובת המדינה”, פתחה גולן.

“אני גאה בראש הממשלה שלא נכנע, אני גאה בחברי סיעתי שקיבלו את הבשורה בראש מורם, למרות הקושי והמורכבות. הגעתי כדי להיאבק עבור צדק ולכן גם בסיטואציה הנוכחית לא יכולתי להתעלם מחוסר הצדק המשווע שעשו פה לראש הממשלה ולמחנה הלאומי”.

גולן סיפרה: “מהרגע שהושבעתי לכנסת התחלתי לפעול. בחודש קצר הגשתי את פסקת ההתגברות המורחבת, הקמתי את השדולה להוצאת המסתננים, השדולה לת”א ולחינוך שווה ערך לכולם. לא הספקנו להתחיל לעבוד, אבל אני מבטיחה היום לכולם, גם לכל המלעיזים למיניהם – אני אמשיך להיות בכנסת ובעזרת ה’ גם אמשיך בדיוק מאיפה שהפסקתי”.

היא הדגישה: “חברים יקרים, אנשי ארץ ישראל, אנחנו נכנסים היום למערכה שתשנה את פני המדינה. מערכה שתשפיע על ביטחונה וצביונה של ישראל, מערכה שתעצב את עתידה. זהו! נגמרו המשחקים! כל קול שילך למפלגה קטנה (אידאולוגית וערכית ככל שתהיה), כל קול כזה יחזיר אותנו שוב למצב המתסכל והבלתי אפשרי שאנחנו נמצאים בו היום, ללא יכולת ממשית לפעול עבורכם ולממש את רצון הבוחר”.

לדבריה, “הפעם, מייצרים מחנה לאומי אחד גדול וחזק. מחנה יציב, בלתי סחיט ובלתי מתפשר, כזה שיחזיר את האיזונים בין הרשויות, כזה שיבנה בארץ ישראל השלמה, כזה שישמור על גבולותיה של המדינה, כזה שיוכל לגרש משפחות מחבלים ובעצם – מחנה י-מ-י-ן! לא מזגזג, לא מתחפש ולא מתיימר”.

היא הבהירה: “למי שזה לא ברור לו אז הבהרה קצרה וחשובה: מהיום הראשון של המשא ומתן ליברמן לא רצה להיכנס לממשלה. גם כשהציעו לו יישום מלא של חוק הגיוס, בניגוד לעמדת המפלגות החרדיות, ליברמן עמד בסירובו עד הרגע האחרון. המטרה הייתה ועודנה אחת: להפיל את נתניהו ויהי מה!”

היא עקצה את יו”ר ישראל ביתנו: “זה באמת מאוד מרגש לפגוש פתאום את ליברמן ‘אביר החילונים’ כשבפועל לכל אורך הקריירה שלו הוא עשה לא מעט עסקאות עם המפלגות החרדיות; לדוגמה רק מהזמן האחרון למשל, כשעשה דיל עם ש”ס למען משה ליאון ובכך בלם את המועמד החילוני עופר ברקוביץ'”.

“אז לסיכום ברור: אך ורק בגלל שאיפות אישיות, אינטרסים זרים ושאיפה ככל הנראה להיות ראש ממשלה, ליברמן הפיל ממשלת ימין מצויינת שהייתה בונה את ההתיישבות, מעלה את הפנסיות ועושה עוד הרבה בכסף שילך עכשיו למימון הבחירות במקום. ואין ספק, חבל על הכסף, על הזמן שעובר, על כל העוולות החברתיות שיכולנו כבר לתקן, אבל אזרחי ישראל לא טיפשים והם יודעים מי הביא אותנו לפה והפעם צריך לדאוג שלא נחזור שוב אחורה – אלא נתקדם אך ורק קדימה. קדימה אל עבר עתיד בטוח לאזרחי המדינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות