שילם בנישואיו: תראו מה שקורה כשבודקים יותר מדי עץ משפחתי

צעיר אמריקני בן 27 החליט ביחד עם בת זוגו לבדוק את שרשי משפחתו - וערך מחקר קטן • התוצאות שהגיעו כל כך זעזעו אותו ואת בת זוגו - עש שהיא הודיעה לו שהיא נפרדת ממנו
דוד ליבוביץ
ח' אייר התשע"ט / 13.05.2019 13:18

עשה עבודת שרשים וחזר עם תוצאות לא נעימות: צעיר אמריקני בן 27 החליט לפשפש בעברו המשפחתי, וכתוצאה מכך נחשף למידע שירדוף אותו עד סוף ימיו. בנוסף, המידע גם הרס לו את הזוגיות.

בפוסט שהעלה לאתר reddit – ופורסם באתר ‘מעריב’ –  כתב הצעיר בן ה-27 שהוא ובת זוגו היו משועממים מאוד יום אחד, וכדי להפיג את השעמום החליטו לחקור את אבותיהם הקדומים.

“לפני חודש בערך, אני ובת זוגי חשבנו שזה יהיה כיף לעשות בדיקות דנ”א כדי לשחזר את העץ המשפחתי שלנו, דרך אתר שעוסק בנושא”, הסביר הצעיר. “בהתחלה באמת מאוד נהנינו, אבל אז גיליתי משהו מזעזע על אחד מבני משפחתי, ובגללו חברה שלי זרקה אותי”.

הצעיר סיפר על הזעזוע שפקד אותו כשגילה מי הוא סבו הרחוק: “היו מספר שמות שנתקלתי בהם שלא זיהיתי, אז ערכתי מחקר והתברר שאחד מהם היה רוצח סדרתי ידוע לשמצה, שאלתי את משפחתי והם אמרו שהם יודעים על זה, אבל ניסו לטשטש את הקשר בין הרוצח לבין המשפחה”.

הסיום של הסיפור עצוב ונוגע בהווה: “בת הזוג שלי נפרדה ממני כי לא יכלה להתמודד עם זה שאני קרוב משפחה של רוצח סדרתי. היא אמרה לי שהיא אוהבת אותי, אבל העובדה שאני חולק את אותו הדם עם אדם מרושע גורמת לה לראות אותי באור שונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות