חילונים חגגו באבו גוש, אבל אמנון לוי מזועזע: שני חרדים עשו מנגל

בתכנית 'שש עם אמנון לוי' תתפרסם הערב כתבה על "החרדים שעשו מנגל בפארק בערב יום הזיכרון לשואה" • גולש חרדי הציג בתגובה תיעוד של עשרות חילונים חוגגים עם חומוס ומוזיקה באבו גוש - וכתב: "לפרסם גם את זה. במידה ולא פרסמתם - זו תהיה הוכחה שאתם אנטי חרדים" I צפו
חרדים 10
כ"ז ניסן התשע"ט / 02.05.2019 13:39

ההסתה נגד החרדים נמשכת: הערב (רביעי) ישדר ערוץ 13 בתכנית ‘שש עם אמנון לוי’ כתבה על “החרדים שעשו מנגל בפארק בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה”.

בכתבה נראים שני חרדים ליד מנגל.

בתגובה להודעה של הערוץ, כתב שרגא הופמן:

“יחד באותה כתבה הנכם מתבקשים לפרסם גם את זה. במידה ולא פרסמתם, זו תהיה הוכחה שאתם אנטי חרדים וכל מגמתכם היא הכפשת מגזר שלם משנאה”.

הופמן צירף לינק לציוץ של הגולש יאיר לוי, שתיעד חילונים חוגגים בליל יום השואה באבו גוש.

“זו התקופה של החינגה השנתית האנטישמית בתקשורת שמצליחה לדוג נערים חרדים מבלים בימי הזיכרון”, כתב לוי. “הפעם הקדמתי אותם וצילמתי בשעה האחרונה דווקא חילונים שחוגגים בחומוס אבו גוש לקול צלילי מוזיקה ערבית ועישוני נרגילה”.

גולשים נוספים הגיבו לחדשות 13: “חילונים ירו לעבר בית בערב יום הזיכרון לשואה”, “חילוני הצית רכב בערב יום הזיכרון לשואה”, לצד דוגמאות נוספות.

נחמיה גרשוני הגיב: “צריך להיות ממש עלוב כדי לחפש חרדים ככה”.

יונתן גוטליב צייץ: “מתי תהיה כתבה על החילונים שעושים מנגל בפארק בערב תשעה באב?”

ואיש התקשורת אלי ביתאן כתב: “הדבר המנחם בחרחורי הגסיסה של תופעת אמנון לוי הוא שמה שפעם היה הבון טון התקשורתי, מדורת השבט, הפך לז’אנר נחות ואזטורי שמעסיק בעיקר עיתונאי בעת שקיעת הקריירה שלו. אין הנחות למפיצי שנאה”.

מי שלא טרח בערב שבת יהנה מנועם 1 בשבת – איך?

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות