“בעל ברית נפלא. הוא חבר”: טראמפ וסגנו התקשרו לברך את החבר שניצח

נתניהו הודה לנשיא ארה"ב על "התמיכה האדירה בישראל" והזכיר את ההכרה בירושלים וברמת הגולן • גם ראש ממשלת הודו צייץ בעברית ברכות ל"חברי היקר ביבי"
חרדים 10
ו' ניסן התשע"ט / 10.04.2019 23:26

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התקשר היום (רביעי) לראש הממשלה בנימין נתניהו כדי לברך אותו על ניצחונו בבחירות ממטוס ה-Air Force One.

הנשיא טראמפ בירך בחום את ראש הממשלה נתניהו ואת העם בישראל. נתניהו הודה לו על “התמיכה האדירה בישראל” והזכיר את ההכרה בירושלים וברמת הגולן.

עוד ציין ראש הממשלה את “העמדה האיתנה” של ממשל טראמפ מול המשטר של איראן, הכוללת את ההחלטה של הבית הלבן שלשום להכיר במשמרות המהפכה – ארגון טרור.

שני המנהיגים חזרו והביעו הערכה על הידידות העמוקה ביניהם ובין המדינות. השניים סיכמו להמשיך לעבוד יחד בשנים הקרובות באופן הדוק למען ישראל וארצות הברית.

מוקדם יותר התייחס טראמפ לתוצאות הבחירות ואמר שמדובר ב”סימן טוב לשלום”.

הנשיא האמריקני אמר: “שמעתי שנתניהו ניצח. הוא בעל ברית נפלא. הוא חבר. אני חושב שיש סיכוי יותר טוב לשלום עכשיו שנתניהו ניצח”.

גם סגן נשיא ארה”ב מייק פנס התקשר לברך את ראש הממשלה על ניצחונו בבחירות.

סגן הנשיא אמר לראש הממשלה שהוא מעריך את מנהיגותו ואת עשייתו המשותפת עם הנשיא טראמפ לקידום הברית האיתנה בין ארה”ב לישראל.

ראש הממשלה הודה לסגן הנשיא על הברכות ועל ידידותו רבת השנים למדינת ישראל.

גם ראש ממשלת הודו צייץ בעברית: “חברי היקר ביבי @netanyahu , מזל טוב! הנך חבר יקר של הודו ואני מצפה להמשיך לעבוד איתך לקחת את השותפות הדו-צדדית שלנו”.

נתניהו השיב: “תודה לך מקרב לב ידידי היקר @narendramodi ראש ממשלת הודו, על הברכות החמות ועל הקשר האמיץ בינינו. השותפות בין הודו לבין ישראל מהווה ברכה גדולה לשני עמינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות