המפלגות נמחקות? כולם צועקים: “מעולם לא היינו במצב קריטי כל כך”

כל המפלגות פצחו בקמפיינים של גיוועלד • שקד: "נקלענו למצב רע. ביבי שותה אותנו בקשית" • עמיר פרץ: "מפלגת העבודה בסכנה" • סמוטריץ': "המציאות בשטח בעייתיות, המצב גרוע"
אריה ריבקינד
ד' ניסן התשע"ט / 09.04.2019 17:47

מאז שעות הצהרים מנהל ראש הממשלה קמפיין תבהלה, שהחריף לקראת הערב.

“בכניסה לאשדוד, בדרך לאירוע של הליכוד, קיבלתי עדכון דרמטי על אחוזי הצבעה נמוכים מאוד במעוזי הליכוד, לעומת אחוזי הצבעה גבוהים במעוזי השמאל”, צייץ נתניהו. “ביטלתי את האירוע ויצאתי עכשיו לדיון חירום בירושלים. חייבים להציל את הימין. יש רק עוד כמה שעות. צאו להצביע מחל אחרת נקבל ממשלת שמאל”.

גם יו”ר הימין החדש, שרת המשפטים איילת שקד, פנתה אחר הצהריים בסרטון המכוון לבוחרי הציונות הדתית, בעקבות החשש ממכה אלקטורלית למפלגה.

“חבריי בציונות הדתית, כאן איילת שקד”, פתחה השרה, “נקלענו למצב רע. ביבי שותה אותנו בקשית עם הגעוואלד שלו כאילו הוא לא ראש ממשלה וגם הרב פרץ עשה געוואלד שעובד. עובד טוב מדי”.

הפרשן עמית סגל צייץ: “דאגה עמוקה בואכה סף היסטריה בימין החדש. המבוגרים הולכים לליכוד, הדתיים לאומיים לפרץ והצעירים לזהות”.

‏ח”כ עמיר פרץ בטוויטר: “מפלגת העבודה בסכנה. מעולם לא היינו במצב קריטי כל כך. שלי יחימוביץ ואני רוצים לפנות אליכם בפניה נרגשת: אל תתנו לעבודה להימחק. בלי מפלגת העבודה אין חילופי שלטון”.

תבהלה גם במרצ: תמר זנדברג מזהירה בהודעה קולית לבוחרים, כי המפלגה “באזור המסוכן”.

גם בש”ס הביעו דאגה. בסרטון מצולם אמר אריה דרעי: “הימין חזק מאוד, ביבי נתניהו יהיה ראש ממשלה. תסמכו עלי אני ראיתי את הנתונים עכשיו. אבל, ש”ס חלשה.  המצב לא טוב. חלילה וחס מה יקרה אם שס תהיה חלשה”.

 

 

גם ח”כ בצלאל סמוטריץ’ מאיחוד מפלגות הימין מתייחס בסרטון חדש לנתונים המגיעים מפעילי המפלגה בקלפיות: “נשארו שעות בודדות. המציאות בשטח בעייתית, חייבים 100 אחוז הצבעה”.

הוא פנה גם אל שרת המשפטים: “איילת, את לא אומרת אמת. אין לכם דרך לדעת מה קרה בשעות האחרונות. לנו לעומת זאת יש שטח ורשימות ואצלנו המצב גרוע בעקבות הקמפיין שלכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות