יהדות התורה: חב”ד איתנו • רבנים מכחישים: “משקרים במצח נחושה”

פרסום ראשון בחרדים 10: במנשר פוליטי שהופץ, טוענת יהדות התורה כי היא נהנית מתמיכת רבני ומשפיעי חב"ד • אלא שרבנים ששמם מופיע במנשר - מכחישים  • גורם בכיר בחב"ד: "רבני חב״ד שומעים לקול הרבי ואינם מתערבים"
אריה ריבקינד
ד' ניסן התשע"ט / 08.04.2019 21:52

הרשת החב”דית סוערת: רבנים בחב”ד מכחישים את תמיכתם ברשימת יהדות התורה.

במנשר פוליטי שהופץ הערב (שני) ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ המזוהות עם חסידות חב”ד, טוענת רשימת יהדות התורה כי היא נהנית מתמיכת רבנים הנמנים על רבני ומשפיעי חב”ד. •

אך בהקלטות שהופצו מיד לאחר פרסום המנשר, הודיעו מספר רבנים כי שמם  שורבב למודעה – ללא ידיעתם.

בהקלטות שהפיץ הגאון רבי  יעקב גולדשמיד, מראשי ישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב”ד, הוא הכחיש מכל וכל כאילו הוא תומך ביהדות התורה.

בנוסף נשמע הגר”י גולדשמיד אומר כי גם חמיו, הגרי”י הבלין – רבה של קהילת חב”ד בירושלים ואחיו של הגר”מ הבלין, רבה של קריית גת, לא הודיע על תמיכתו ביהדות התורה.

אמש פרסם אתר החדשות החב”די col, כי הגר”ב יורקוביץ’, רב שכונת חב”ד בלוד, הצהיר כי הוא ובני ביתו יצביעו לאיחוד מפלגות הימין – טב, וכי הוא ממליץ לבני קהילתו גם לנהוג כך.

גורם בכיר בחב”ד ששוחח הערב עם כתב חרדים 10 אומר: “יהדות התורה משקרת במצח נחושה. רבני חב״ד שומעים לקול הרבי ואינם מתערבים כלל ועיקר בפוליטיקה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מיוחס עובד קשה
    08/04/2019 23:27
    מוטי
  1. מיוחס מכניס ידיעות בקצב

  2. רבני חב"ד שקוראים להצביע ג:
    09/04/2019 01:30
    דוד
  3. הרבנים: גדלי’ אקסלרוד ראב”ד חיפה, זלמן גופין המשפיע הראשי של ישיבת כפר חב”ד, חיים שלום דייטש ראש כולל צמח צדק, אברהם מיכאל הלפרין חבר בי”ד רבני חב”ד, יהודה ירוסלבסקי ראש בי”ד רבני חב”ד ועוד.

  4. חבד בהתלבטות גדולה בין ג לטב
    09/04/2019 09:02
    חסיד
  5. כל רב מורה לתלמידיו באופן אישי מה להצביע
    הדילמה לא פשוטה מצד אחד גפני ואייכלר עם דיעות של מרצ.
    ומצד שני רפי פרץ עם דיעות דתיות נוראיות במיוחד בנושא הגיור.