כהן: גפני? ‘מי שמתעלם מדמעות אלמנות ויתומים – לא מופתע ממנו’

סגן שר האוצר מש"ס על הניסיונות של דגל התורה לקושש קולות בערי הפריפריה שבשליטת ש"ס: "מי שמתעלם מדמעות של אלמנות ויתומים - אני לא מופתע ממנו" • "כל שיתוף הפעולה איתם היה לכאורה במעמד צד אחד. הם עושים דברים שלא יעשו"
חרדים 10
כ"ז אדר ב' התשע"ט / 02.04.2019 22:29

סגן שר האוצר איציק כהן מש”ס התראיין הערב (שלישי) ל’מהדורה המרכזית’ של רדיו ‘קול חי’ בהגשת דוד חכם, והתייחס לניסיונות של יהדות התורה לקושש קולות בערי הפריפריה שבשליטת ש”ס.

כהן פתח במתקפה חריפה על יו”ר דגל התורה: “אני לא מופתע מגפני, ממה שקורה בפריפריה, מי שמתעלם מדמעות של אלמנות ויתומים – אני לא מופתע ממנו”.

כהן המשיך: “לא היה שיתוף פעולה אמיתי עם יהדות התורה, כל שיתוף הפעולה איתם היה לכאורה במעמד צד אחד. הם עושים דברים שלא יעשו, אבל חבריי מופתעים כי היה שיתוף אמיתי לכאורה. אותי זה לא הפתיע. כל ההישגים של עולם התורה זה ש”ס הביאה, וכל ההישגים החברתיים זה שלנו והם נשרכו אחרינו. הם הוציאו הודעות לתקשורת כאילו זה הם עשו”.

כהן זועם בעיקר על כך שתוכנית ביטוח החיים לאברכים שיזם – תקועה: “למרות שכל גדולי ישראל חתמו על התוכנית הזאת, כולל אלו שנפטרו ויבדלו לחיים ארוכים, ויש אדם אחד שהוא מאיים על שר האוצר שלא יעביר את התוכנית. התוכנית מוכנה עבר את משרד המשפטים והאוצר, אבל עדיין גפני לא מוכן להעביר”.

לפי ‘הקו החרדי’, בתגובה לדברים שאמר כהן על גפני, הודיע יו”ר מטה פעילים ארצי של ‘דגל’, הרב מרדכי בלוי, כי הוא מתחייב בלי נדר להביא ליהדות התורה “עוד כ-100 קולות מהפרפריה ממשפחות הקירוב, שאנו דואגים להם לא רק בבחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בלוי, ניתן להביא עוד 35 קולות של ישי
    03/04/2019 00:16
    חיים