נתניהו על ‘רשת הבוטים’: קראו לנו צ’חצ’חים, כעת קוראים לנו בוטים

ראש הממשלה כינס מסיבת עיתונאים מיוחדת בעקבות תחקיר שהאשים את הליכוד בהפעלת רשת 'בוטים' ברשתות החברתיות • כמעט כל הדוגמאות התגלו כאנשים אמיתיים. יש להם שם, פנים, משפחות, והכי גרוע - יש להם דעות משלהם. אף אחד הוא לא פייק" • הטיח: "התקשורת מגוייסת כמעט כולה עבורם. לפיד-גנץ TV"
חרדים 10
כ"ה אדר ב' התשע"ט / 01.04.2019 17:18

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס אחר הצהריים (שני) מסיבת עיתונאים בה הגיב על תחקיר ה’בוטים’ של ידיעות אחרונות והניו יורק טיימס.

“היום עיתון הבית של לפיד וגנץ המציא את עלילת הבוטים. בהתחלה חשבתי שזה אחד באפריל, אבל זאת עוד עלילת שווא שהתקשורת מתגייסת להפיץ יחד איתם, שעשה ארגון שמאל, וטענו שהתמיכה בליכוד לא של אנשים, אלא של בוטים, של רובוטים. הם אינם מוכנים לקבל שאזרחי ישראל תומכים בליכוד ובי”, אמר נתניהו.

הוא הוסיף: “מיליון מצביעי הליכוד הם לא בוטים. במשך 4 שנים התקשורת משקרת לכם מבוקר ועד ערב. הם משתיקים ומכפישים אנשי ימין. הם קראו לנו צ’חצ’חים, מנשקי קמעות, ועכשיו בוטים. הכוח היה בידיהם. יש לכם את ההזדמנות להראות מה אתם חושבים עליהם ועל ההישגים הכבירים שלנו”.

נתניהו הדגיש: “אף אחד מהם אינו פייק. כולם אנשים אמיתיים. לכולם יש משפחות ודעות”.

תחילה סקר נתניהו את הישגיו – ואז עבר למתקפה: “על מה לפיד ידבר? על תקופת הכשל כשר אוצר? על מה הוא מדבר? אז הם מנסים להסיט את תשומת הלב. הדרך הראשונה – העלמה. מעלימים. זה די קל, כי התקשורת מגוייסת כמעט כולה עבורם. לפיד-גנץ TV, כולם. כמעט כל הזמן”.

נתניהו הוסיף וטען: “התקשורת מעלימה ככל האפשר את ההישגים האדירים שלנו. אתם יודעים מה עוד הם מעלימים? את העובדה שיאיר לפיד הוא מועמד לראשות הממשלה של לפיד וגנץ. אנשים לא יודעים את זה. אתה מצביע לגנץ אתה מקבל חצי קדנציה את לפיד כראש ממשלה. הפרזנטור הצרוד, הוא יהיה ראש הממשלה. מה עוד הם מעלימים? שנקבל את יו”ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, כשר אוצר. הוא יהרוס את כל הרפורמות למען שוק חופשי, הוא יחזיר אותנו לכלכלת הסתדרות, לשלטון הוועדים.

“הם מעלימים את השחיתות מעל בני גנץ, תיק 50 מיליון. שמעתם על זה? החברה של גנץ, המימד החמישי, שפשטה את הרגל, אבל לפני שבני גנץ פשט את הרגל, הוא עשה חוזה מופחת של 50 מיליון ש”ח מכספי משלמי המיסים. החברה נתנה מצג שווא, הם קיבלו את הכסף בנתונים שיקריים. שמעתם על זה? אולי שלוש דקות. על החמגשיות והסיגרים לא מפסיקים לטחון לכם את השכל שלוש שנים. על הפרשה ההיא, אתם לא שומעים, שגנץ קיבל במרמה 4 מיליון ש”ח. זה נעלם תוך כמה שעות”.

ראש הממשלה הוסיף ותקף: “גנץ אמר בהקלטות שאני אנסה להרוג אותו, ששלחתי את הרוסים לפרוץ לו לטלפון. זה הזוי. אמרו כמה מילים, ונגמר. כי זה לא נתניהו או סיגריה. או שלא חוקרים או שלא מדווחים. מנסים להסתיר את זה שמכל הדברים שתיארתי, הם מנסים להסתיר את העובדה שלפיד וגנץ פשוט לא מתאימים לראשות הממשלה, זה גדול עליהם.

“הם מסתירים את העובדות שלהם, שהם תמכו בהסכם עם איראן, שהקימו ממשלת שמאל עם מרצ והעבודה, מסתירים את העובדה שהם חלשים. אני מסתכל איך הם מסתכלים ברטט האם גנץ יעבור את הראיון הבא. הוא הצליח, לא הצליח. תראו איך הוא קרס תחת הלחץ מול יונית לוי, ובחרדה גדולה, הם מסתכלים על ההישג שהוא עבר את הראיון המלטף עם רינה מצליח.

“מה החזון שלך מר גנץ, מה יש לך להגיד על דוח מבקר המדינה? אני לא מתלונן, אני עובר את זה בקלות, הוא חלש ואני חזק. גנץ אומר ‘זה החודש הקשה בחייו’. אני רוצה להגיד לכם – כל יום של ראש ממשלה יותר קשה מהחודש הזה. לפעמים כל שנה. התקשורת מעלימה את העובדה שזה גדול עליהם. הם לא בנויים להוביל את ישראל.

“השיטה הראשונה שלהם היא פשוט העלמה, אבל יש עוד שיטה – הכפשה, שקרים. הם מפיצים נגד הליכוד עלילות דם יום יום. פעם זה שווא, ופעם זה דם. כל יום פייק ניוז חדש.

“בעזות מצח והתנשאות הם משקרים, ואומרים שאתם לא אמיתיים. היום הם פרסמו כתבת שער, שכל התמיכה בנו פיקטיבית, והביאו כמה דוגמאות להוכיח את זה. כמעט כל הדוגמאות התגלו כאנשים אמיתיים. יש להם שם, פנים, משפחות, והכי גרוע – יש להם דעות משלהם. אף אחד הוא לא פייק. כולם אמיתיים. שלושה-ארבעה התראיינו בתקשורת, אצל אראל סגל וינון מגל ואפילו גלי צה”ל.

“גיורא, קפטן ג’ורג’, הוא פה. איזה שקר. זה לא ייאמן, הנה האמת – גיורא אומר מה שהוא חושב ורוצה. אף אחד לא מפעיל אותו. שקר שקוף. הקמפיין המתוזמר הזה הוא זעקת הקוזאק הנגזל. הליכוד היא המפלגה הכמעט יחידה שלא מפעילה בוטים, ואילו הם לא מסתפקים בבוטים בתקשורת המגויסת, יש להם צבא של בוטים ברשת, שמכפישים את הליכוד, אותי ומשפחתי, ומנהלים בצביעות את הקמפיין הכי שקרי והכי נבזי שהיה כאן אי פעם, ומגלגלים עיניים מעלה, ומטיפים מוסר על פוליטיקה נקייה”.

נתניהו סיפר: “הליכוד מגיש נגדם היום תלונה במשטרה על זה. השקר הופרך תוך דקות. לפיד וגנץ חוזרים על השקר הזה. זה מה שהם עושים במשך חודשים. עלילה אחר עלילה, שקר אחר שקר. האמת לא מעניינת. לא אותם ולא את התקשורת, יום יום, שעה שעה. זה לא יעבוד כי אתם האזרחים לא בוטים. מיליון מצביעי הליכוד הם לא בוטים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות