גפני פתח את מטה ‘דגל’ באלעד: היו”ר המקומי רמז שיש ‘בטן מלאה’

'דגל' פתחה הערב את מטה הבחירות באלעד, בהשתתפות ח"כ משה גפני, ושלושת נציגי 'דגל' במועצת העיר • גפני איחל לליברמן לא לעבור את אחוז החסימה - ואמר: "כואב לי שזו העיר היחידה שהעניינים המוניציפליים בה אינם סגורים" • יו"ר דגל המקומית דיבר על 'וידום אהרון' ו'החכמה שבשתיקה'
אריה ריבקינד
כ"ב אדר ב' התשע"ט / 29.03.2019 00:06

הערב (חמישי) נפתח מטה הבחירות של ‘דגל’ בעיר אלעד לקראת הבחירות לכנסת ה-21, בהשתתפות יו”ר ‘דגל’ ח”כ משה גפני, מנהל המחלקה המונצפלית מנחם שפירא, ונציגי ‘דגל’ במועצת העיר אלעד – אבי שטרן, משה ברדוגו ואיסר שפירא.

במהלך אירוע הפתיחה נשאל ח”כ גפני – ‘כיצד ניתן לבוא ולהבטיח כאן בעיר הבטחות ולבקש אמון, כאשר ההבטחות הישנות טרם קוימו?!’

גפני בחר בתחילת תשובתו לסקור את מה שהיה לפני שתי קדנציות, כאשר יהדות התורה ישבה באופוזיציה, הביע תקווה בדבריו שח”כ אביגדור ליברמן לא יעבור את אחוז החסימה – והזהיר  משלטון לפיד.

בסיום דבריו התייחס לנעשה באלעד ואמר: “במענה לשאלתך על אלעד, אני רוצה לענות לך: אני מאוד רוצה לדבר על מה שהולך כאן, כואב לי מה שקורה כאן ועל זה שזו העיר היחידה שהעניינים המוניציפליים בה אינם סגורים. אני חושב שכעת זה לא הזמן. בעזרת ה’ כשייגמר, אשמח לבוא לאלעד ולקיים סימפוזיון בנושא”.

יו”ר דגל באלעד, אבי שטרן, התייחס בדבריו ל’וידום אהרון’ ועל ‘החכמה שבשתיקה’ – כשהוא מתכוון לבטן המלאה שיש לו על המפלגה.

כפי שדווח בחרדים 10, לפני חודש וחצי זומנו חברי סיעת ׳דגל בתורה׳ במועצת העיר אלעד לשימוע אצל חברי הכנסת של התנועה בבית ‘דגל’ בבני ברק. זאת לאחר ששניים מחברי המועצה מטעם ‘דגל’ – ברדוגו ושפירא – הצביעו בעד התקציב שהציג ראש העיר ישראל פרוש, בניגוד לעמדת המפלגה, והוא אושר ברוב של 8 חברים מבין חברי המועצה.

מאז השימוע, למרות האיומים כי יינקטו נגדם סנקציות, לא נעשה דבר. גם שמועות שהופצו בשבוע האחרון, כביכול הם לא יוזמנו לאירוע פתיחת המטה, התנפצו אל מול המציאות הערב.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות