“דוגמא לשפל בו נמצא השמאל הקיצוני”: זנדברג ביקרה את אבו מאזן

אבו מאזן אירח בלשכתו את יו"ר מרצ ומחה על קיזוז כספי הטרור: "אין לכם זכות להחזיק את הכספים שלנו" • עוצמה יהודית: "בשמאל הקיצוני זו המשוואה - אוהבי ישראל אאוט, שונאי ישראל אין"
חרדים 10
ג' אדר ב' התשע"ט / 10.03.2019 15:59

יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אירח היום (ראשון) במוקטעה ברמאללה את יו”ר מרצ, ח”כ תמר זנדברג, לפגישה.

בפתח הפגישה אמרה זנדברג לאבו מאזן: “באנו עם מסר של שלום כדי להעביר שזה האינטרס העליון של מדינת ישראל, ושצריך לעמוד במרכז הבחירות. שלום יבטיח את ביטחון ישראל והדרך עוברת במשא ומתן להקמת שתי מדינות. זה מה שצריך לעמוד על סדר היום של הממשלה הבאה”.

אבו מאזן מחה על קיזוז משכורות המחבלים מהכסף אותו מעבירה ישראל לרשות: “אנחנו פונים לישראל ואומרים – אין לכם זכות להחזיק את הכספים שלנו. מדינת ישראל נושאת באחריות לבעיה הכלכלית שאנחנו עוברים כרגע. אבל אנחנו לא זזים מהעמדה שלנו של שתי מדינות ומאבק בטרור, ועומדים על זכותנו לקבל את הכסף. תרבות השלום שאנחנו מפיצים בחברה הפלסטינית תמשיך להתקיים”.

מפלגת עוצמה יהודית תקפה בחריפות את יו”ר מרצ.

בהודעה מטעם דוברות המפלגה נאמר: “מי שמבקשת לפסול את מועמדי עוצמה יהודית, אלו ששולחים את בניהם לקו הראשון בצה”ל ומוסרים נפשם למען עם ישראל, נפגשה היום עם רב המרצחים אבו מאזן – האיש שתכנן את טבח הילדים במעלות, האיש שמכחיש את שואת העם היהודי, האיש שקורא ככרות על שם מחבלים ומעביר להם משכורות לבתי הכלא, זהו האיש איתו נפגשה זנדברג, שאיבדה מזמן כל מוסר יהודי בסיסי”.

לדברי אנשי עוצמה יהודית, “זנדברג היא הדוגמא המובהקת לשפל בו נמצא השמאל הקיצוני הישראלי. בשמאל הקיצוני זו המשוואה: אוהבי ישראל אאוט, שונאי ישראל אין”.

בעוצמה יהודית מוסיפים כי “המדיניות אותה תנקוט עוצמה יהודית כנגד המחבלים מהרשות הפלסטינית היא ברורה: אנו נפסיק באופן מיידי את התיאום המדומה עם ‘מנגנוני הבטחון’, נפרק אותם מנשקם, ונחזיר את מדיניות הסיכולים הממוקדים לפעילות, כאשר אבו מאזן יהפוך מפרטנר למבוקש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות