אישום בהריגה נגד העיתונאי שדרס את חיים טוקצ’ינסקי ז”ל – וברח

לפי כתב האישום, הנאשם גרם במעשיו האסורים למותו של חיים טוקצ'ינסקי ז"ל ולא עצר במקום התאונה, כדי לעמוד על תוצאות התאונה ולא הזעיק עזרה • "כל זאת עשה הנאשם כשהוא נוהג ברכב בהיותו שיכור, במהירות העולה על המותר ותוך אי ציות לרמזור אדום"
חיים טוויל
כ"ח תשרי התשע"ט / 07.10.2018 16:06

תאונת הפגע וברח בירושלים: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד העיתונאי חוליו דה לה גוארדיה בן 49, עיתונאי ספרדי תושב מזרח ירושלים, המייחס לו עבירות של הריגה, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בשכרות, אי ציות לרמזור אדום ונסיעה במהירות מעל המותר.

התאונה התרחשה בליל חג סוכות בכיכר פריז בירושלים.

לפי כתב האישום, הנאשם גרם במעשיו האסורים למותו של חיים טוקצ’ינסקי ז”ל ולא עצר במקום התאונה, או קרוב לו ככל האפשר, כדי לעמוד על תוצאות התאונה ולא הזעיק עזרה.

“כל זאת עשה הנאשם כשהוא נוהג ברכב בהיותו שיכור, במהירות העולה על המותר ותוך אי ציות לרמזור אדום”.

חיים טוקצ’ינסקי  ז”ל, בן למשפחה חרדית מקריית מוצקין, נחשב למוסיקאי מחונן ופנסתרן בחסד עליון שעתידו היה לפניו.

אמו, יעל טוקצ’ינסקי, סיפרה לאילה חסון ב-103FM: “חיים היה חתיכה מהנשמה שלי. הוא היה אדם מאוד קרוב לליבי. הוא תמיד עזר לכולם בכל נושא, אם זה בלימודים או בעבודה. אי אפשר לספור את כמות האנשים שבני עזר להם. הוא למד לנגן עוד מילדות והיה גם מלחין, מלווה ומנצח.

“המון מוזיקאים פנו אליו והוא הציל אותם בדקה ה-90 כשלא היה מי שילווה אותם. חיים הוא האדם היחידי בעולם שיכול היה להתיישב ליד זמר וללוות אותו מבלי שעשו יחד חזרה אחת. היו לו עוד כל כך הרבה תוכניות להמשך חייו, הוא אהב את החיים ורצה להספיק הכל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות