טיפות הדם הובילו את השוטרים היישר אל ביתו של תוקף הקשישה

תקיפה חמורה של קשישה בת 77, שהתרחשה לפני שבועיים בפארק בקרית גת, פוענחה לאחר שהשוטרים עקבו אחרי טיפות הדם - שהובילו מזירת האירוע אל בית החשוד • היום יוגש נגדו כתב אישום
חיים טוויל
כ"ד אב התשע"ח / 05.08.2018 11:00

כתב אישום יוגש היום (ראשון) נגד תושב קריית גת, בן 24, שנעצר על ידי חוקרי המשטרה לפני כשבועיים, בחשד שתקף קשישה כבת 77 בפארק שכונתי בעיר, ללא כל סיבה – וגרם לה חבלות קשות.

התקיפה התרחשה לפני כשבועיים – ביום שבת, ברחוב יציאת תש”ז בקריית גת. מעדויות ומהחקירה עלה, כי החשוד חבט בפניה של קשישה בעת שטיילה לתומה ברחוב, וכשנפלה ארצה לא חדל והמשיך לבעוט בפניה ובכל חלקי גופה.

כוחות המשטרה שהגיעו לזירה החלו בבירור נסיבות המקרה, ועקבו אחר טיפות הדם שהובילו אותם אל ביתו של החשוד, שם הוא אותר כאשר דם טרי על ידיו.

במקביל לכך פונתה הקשישה על ידי צוותי הרפואה, שהוזעקו אף הם, אל בית החולים לטיפול רפואי, שם נאלצו הרופאים לאשפזה בעקבות האירוע.

החשוד שהבחין בשוטרים שהגיעו לעצור אותו, החל להשתולל, תוך ניסיונות לתקוף אותם. הוא גרם נזק רב לרכושו בדירה, אך לבסוף נעצר ונכבל.

החשוד הועבר אל תחנת המשטרה בקריית גת לחקירה, בה מסר גרסתו, תוך שחוקרי המשטרה פעלו גם בזירת האירוע במשימת איסוף עדויות וממצאים פורנזיים.

בסיום חקירתו נכלא החשוד ומעצרו הוארך בבית המשפט מספר פעמים, במקביל להתקדמות החקירה.

 

בדיקות מקצועיות שנערכו במעבדות הפורנזיקה של משטרת ישראל קבעו כי ממצאים פורנזיים שנדגמו על החשוד ועל נעליו קושרים אותו למעשה החמור שמיוחס לו.

ממצאים אלו, יחד עם חקירה מקצועית שנערכה במשטרה, הבשילו בימים אלו להצהרת חטיבת התביעות במשטרה כי בכוונתם להגיש כנגד החשוד כתב אישום ומעצרו הוארך שוב עד היום, כאשר  בכוונת המשטרה להגיש, כאמור, כתב אישום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות