גמליאל מכחישה: לא קיבלתי הצעה להתמנות לוועדה למקומות קדושים

השרה לשיוויון חברתי מכחישה שמונתה ליו״ר הועדה או כחברה בוועדה למקומות הקדושים - במקום השרה רגב או שקד • גמליאל: "לא היה ולא נברא. הפרסומים המופצים נועדו לשרת גורם פוליטי ובעל עניין"
אריה ריבקינד
י"ח תמוז התשע"ח / 01.07.2018 17:47

בתגובה לפרסומים שהופצו היום (ראשון), לפיהם השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל מונתה כביכול ליו״ר הועדה או כחברה בוועדה למקומות הקדושים – במקומה של השרה איילת שקד או השרה מירי רגב – אמרה השרה גמליאל:”הפרסומים שקריים, לא היה ולא נברא. לא קיבלתי כל הצעה קונקרטית מראש הממשלה להיות חברה בוועדה, וגם לא ביקשתי חברות שכזו”.

היא הוסיפה: “ראש הממשלה הבהיר שהוא העומד בראש הוועדה, במקום השרה רגב. לא קיבלתי הצעה קונקרטית מראש הממשלה להיות חברה בוועדה, גם לא ביקשתי חברות שכזו מראש הממשלה או ממי מטעמו. כך, שהפרסומים המופצים נועדו לשרת גורם פוליטי ובעל עניין”.

כפי שדווח הבוקר בחרדים 10, אחרי ההודעה על נטילת הסמכויות משרת התרבות מירי רגב, שסירבה לאשר את מתווה הכותל כיו”ר הוועדה למקומות הקדושים, גם שרת המשפטים איילת שקד, החברה בוועדה, הודיעה לראש הממשלה כי היא מבקשת שלא לעסוק במתווה הכותל.

לאור זאת הודיעה שקד כי תפרוש מוועדת השרים למקומות הקדושים האמורה לעסוק במתווה – ותמסור את סמכויותיה.

אלא שבמהלך ישיבת שרי הליכוד הבוקר, כאשר פנה נתניהו לשרים ושאל מי מהם מתנדב לקחת לידיו את סמכויותיה של השרה רגב – כל השרים שמרו על שתיקה.

נתניהו נזף בשרים – ואמר: “אני מוכן לקבל את כל האחריות עלי, אם מישהו מוכן להצטרף הוא יהיה מבורך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות