מועצת הכבלים קבעה: הבעלים של ערוץ עשר יפעילו את ערוץ הכנסת

מועצת הכבלים והלוויין החליטה לבחור בהצעת RGE, בעלת ערוץ 10, שהגיעה למקום השני במכרז במקורי • לפי גלובס, חברת 'החדשות' וערוץ 20 צפויים לערער על ההחלטה
אבי כץ
י"ז סיון התשע"ח / 31.05.2018 13:49

מועצת הכבלים והלוויין אישרה היום (חמישי) את הצעת חברת RGE, בעלת ערוץ עשר, וקבעה כי היא תהיה המפעילה החדשה של ערוץ הכנסת ב-10 השנים הבאות.

לפני שנה הודיעה מועצת הכבלים והלווין כי החברה שמפעילה את ערוץ 20 זכתה במכרז להפעלת ערוץ הכנסת.

אולם, בעקבות עתירה שהוגשה לבג”ץ, הורה היועץ המשפטי של מועצת הכבלים והלווין לפסול את ההצעה הזוכה, בטענה שהתוכנית הכלכלית שהגישו הזוכים אינה מתיישבת עם יתר פרטי ההצעה שזכתה.

לאחר פסילת הזכייה של ערוץ 20, קבעו במועצה כי הצעת RGE, שהגיעה למקום השני במכרז, לא תוכרז אוטומטית כהצעה הזוכה, אלא ייפתח הליך בו ייבחנו שתי ההצעות הנוספות – של ערוץ 10 ושל חדשות 2.

היום, כאמור, הוחלט לקבל את הצעת RGE, ההצעה שדורגה שניה על ידי מועצת הכבלים והלווין, ולקבוע כי היא ההצעה הזוכה במכרז.

לפי דיווח בגלובס, חברת ‘החדשות’, שמפעילה כיום את ערוץ הכנסת, צפויה לעתור נגד ההחלטה לבג”ץ, לאחר שבעבר כבר דרשה לפסול את ההליך המכרזי כולו. ייתכן שגם בערוץ 20, הזוכה המקורי במכרז, יעתרו נגד ההחלטה.

לפי הדיווח, ההליך הפעם לווה באופן צמוד על-ידי פרקליטות המדינה, עניין שאמור לשפר את סיכוי ההחלטה בערעורים שצפויים להיות מוגשים בעניינה, לאחר שבערעורים בעניין זכיית ערוץ 20 הפרקליטות סירבה לעמוד מאחורי המכרז.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות