הראשל”צ לזוג קושנר: “אמריקה מלכות חסד. הנשיא מלך חסדים”

בטקס שנערך בירושלים לבכירי הממשל האמריקני שהגיעו לישראל לחנוכת השגרירות - אמר הראשל"צ: "זכינו לנשיא שמכריז בפני כל העמים והדתות: ירושלים היא בירת ישראל״
נתן פרל
כ"ט אייר התשע"ח / 13.05.2018 23:29

הראשון לציון  הגר”י יוסף נשא הערב (ראשון) דברים בטקס שנערך במלון ולדורף אסטוריה בירושלים, תחת אבטחה כבדה, לבכירי הממשל האמריקני שהגיעו לישראל לרגל העברת שגרירות ארצות הברית לירושלים.

״אמריקה היתה מאז ומתמיד מלכות של חסד, אבל הנשיא טראמפ הוא עצמו מלך של חסדים״, אמר  הראשל”צ.

הערב היוקרתי נפתח בנאומו של הראשון לציון שעמד בדבריו על יחודיותה של ירושלים כעיר של שלום ושלמות, ולא חסך שבחים מהנשיא טראמפ על הצעד המבורך.

״לפני 51 שנה פרצנו את החומות, הורדנו את המחיצות, כדי שירושלים תהיה עיר שלמה של שלום ואחדות, שכל אדם ימצא בה את מקומו״, אמר הראשל”צ. “ביום כזה, שכולו הודיה לקדוש ברוך הוא, אין מתאים יותר מאשר להודות על הקשר המיוחד שזכתה מדינת ישראל עם ארצות הברית.

״במשך שנים נלחמת ישראל על הצדק, על האמת… מלחמה לא קלה מול עולם של שנאה ורשע, מול אנטישמיות בלתי פוסקת… אבל סופה של אמת לצאת לאור: אנחנו זוכים לנשיא שמכיר באמת הזאת ללא סייג, נשיא שמכריז בפני כל העמים והדתות: ירושלים היא בירת ישראל״.

נאומו של הרב זכה לתשואות באולם ואף הדוברים אחריו ציטטו מדבריו.

הרב יצחק יוסף

לאחר הנאום ניגשו למקומו של הראשל”צ  בני הזוג ג׳ארד קושניר ואיוונקה טראמפ, חתנו ובתו של הנשיא טראמפ, לבקש את ברכתו ולהודות לו על התמיכה.

הרב ביקש מבני הזוג להעביר את תודתו והוקרתו של העם בישראל על העברת השגרירות לירושלים.

באירוע השתתפו שרי מהממשל בארה״ב, יועצי הנשיא טראמפ, שרים ממשלת ישראל, שגרירי מדינות, ועוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות