ח”כ מיקי זוהר: גיוס נשים מוריד את הרמה של צה”ל וזה יהיה בעוכרינו

יו"ר ועדת הכנסת: "אי אפשר להוריד את הרמה הצבאית של צה"ל כדי לאפשר גיוס נשים. גבר נולד שונה מאישה, ואישה יש לה יתרונות שאין לגבר, לגבר יש יתרונות שאין לאישה, ככה הקדוש ברוך הוא ברא אותנו"
אריה ריבקינד
ט"ו שבט התשע"ח / 31.01.2018 12:30

יו”ר ועדת הכנסת, ח”כ מיקי זוהר מהליכוד, התייחס בראיון שהעניק לרדיו 101.5FM לסערת גיוס הנשים לצה”ל, על רקע התנגדותם של רבנים בציונות הדתית, ובראשם רבה של צפת וראש ישיבת ‘עטרת כהנים’ – לפקודת השירות המשותף של חיילים וחיילות.

“אי אפשר להוריד את הרמה הצבאית של צה”ל כדי לאפשר גיוס נשים. היום אני שומע שיש החלטה בצה”ל להוריד את הרמה המבצעית, כדי לאפשר לנשים להתגייס לחטיבות קרביות, אני חושב שזה דבר לא נכון”, אמר זוהר.

זוהר הוסיף: “גבר נולד שונה מאישה, ואישה יש לה יתרונות שאין לגבר, לגבר יש יתרונות שאין לאישה, ככה הקדוש ברוך הוא ברא אותנו, ואנחנו צריכים פשוט לקבל את זה”.

הח”כ הבהיר: “לא הייתי רוצה שהבת שלי תסכן את בריאותה באופן קיצוני כדי לשרת ביחידה קרבית. אם יש לה את היכולת הפיזית לשרת ביחידה קרבית, אין לי שום בעיה עם זה, אבל אם אין לה את היכולת הפיזית, כמובן שאני הייתי אומר לה לא לשרת בשירות קרבי, כי הדבר הזה לא חכם ולא נכון”.

זוהר שב והדגיש: “ההחלטה של צה”ל להוריד את סף הדרישות הקרביות כדי לאפשר לנשים להשתלב ביחידות קרביות זאת החלטה לא נכונה שיכולה אחר אך לבוא בעוכרינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מיקי זהר
    31/01/2018 12:37
    אני בגלי צה"ל
  1. הח”כ הזה מוריד את הרמה ההשכלתית של הכנסת. לא קשור לנושא של הצבא.
    הוא לא העיפרון החד בקלמר והוא די מבייש את מעמדו כנבחר ציבור ואת מעמדינו כציבור שאלה הם הנבחרים שלנו