בזמן ששרה נתניהו מבקרת בהודו: 4 עו”ד יופיעו בשימוע בתיק המעונות

בזמן שרעיית ראש הממשלה שוהה בביקור ממלכתי בהודו - ייערך לה מחר שימוע לפני כתב אישום • לפי חדשות 10: עורכי הדין שלה יטענו שאת רוב האוכל הזמין מני נפתלי, וכי המנקות הן שבישלו - ולכן מותר היה לה להזמין ארוחות ממסעדות
אריה ריבקינד
כ"ט טבת התשע"ח / 16.01.2018 21:51

בזמן ששרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה, שוהה בביקור ממלכתי בהודו, ינסו מחר (רביעי) ארבעת עורכי דינה לשכנע את היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה,  ובכירי פרקליטות מחוז ירושלים – שלא להגיש נגדה כתב אישום בפרשת המעונות.

לפי דיווח בחדשות 10, עורכי הדין יוסי כהן, יעקב ויינרוט, עמית חדד ואושר רובינגר יגיעו ללשכת היועץ המשפטי לממשלה, ובמהלך הפגישה  הם צפויים לטעון כי מני נפתלי, אב הבית לשעבר, הוא זה שהזמין חלק גדול מהאוכל, ולכן אין זו אשמתה של שרה נתניהו.

כמו כן, הם יאמרו כי המנקות היו אלה שבישלו, וכך לא עברה שרה נתניהו על הנוהל לפיו אסור להזמין אוכל במידה ומועסקת מבשלת.

ייתכן גם כי הם יבקשו שימוע נוסף, בגלל משפט תביעה של מני נפתלי, בו ישנם חומרים שטרם נקראו על ידי הפרקליטות – וצוות ההגנה מעוניין שייקרא.

בחודש ספטמבר הודיע היועץ המשפטי כי יוגש כתב אישום, בכפוף לשימוע, נגד רעיית ראש הממשלה וכי היא תואשם בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ועבירות מרמה והפרת אמונים.

זאת בשל החשד כי בין השנים 2013-2010 הזמינה ארוחות ממסעדות ומשפים בשווי של כ-359 אלף שקלים למעון ראש הממשלה, בזמן שיצרה מצג שווא לפיו לא מועסקת במעון מבשלת, על מנת לחייב במרמה את הארוחות על חשבון המדינה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות