“לבצע מעצרים עוד הלילה”: ההורים הפצועים שוחררו – ונסעו למשטרה

שני ההורים שנפגעו בלינץ' שביצעו פורעים ערבים בילדים שהיו בטיול בר מצווה סמוך ליישוב מגדלים בשומרון, שוחררו מבית החולים - ועשו מיד את דרכם למשטרה, כדי להגיש תלונה כנגד הפורעים • יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון: "מחזק את ידי ההורים שגילו תושייה והצילו את הילדים"
חיים טוויל
י"ב כסלו התשע"ח / 30.11.2017 21:49

שני ההורים שליוו את ילדי טיול הבר מצווה הבוקר (חמישי) סמוך ליישוב מגדלים בשומרון, ואשר נפצעו במהלך הלינץ’ שביצעו פורעים ערבים בקבוצה, שוחררו הערב מבית החולים בלינסון בפתח תקוה, שם עברו סדרת בדיקות וטיפולים.

ההורים, אשר נפצעו במהלך התקיפה ופונו בידי כוחות ההצלה לבית החולים, עשו את דרכם מבית החולים היישר לתחנת המשטרה, בכדי להגיש תלונה כנגד הפורעים הערבים.

את ההורים מלווים עו”ד ממחלקת נפגעי עבירה בארגון חוננו וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן.

“צר לי שזה המצב כשקבוצת תלמידים מבקשת לסייר באיזור”, אמר דגן, “אני מחזק את ידי ההורים המלווים, שגילו תושייה והגנו על חיי התלמידים בפעולה נחושה מול הפורעים”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ קרא למשטרה לבצע מעצרים עוד הלילה ולמצות את הדין עם הפורעים שתקפו היום יהודים סמוך למגדלים בשומרון.

”ניסיון לינץ’, לילדים בטיול בר מצווה, הוא אירוע בלתי נתפס. אויב אכזר בלי גבולות ששובר שיאים של אכזריות במלחמתו נגד מדינת ישראל”, אמר סמוטריץ’.

”אני שולח חיזוק לילדים הגיבורים, למשפחותיהם  ולפצועים. ההורים שפעלו במהירות בכדי להגן על היקר מכל, חזקו ואימצו. אני קורא לכוחות הביטחון לפעול במהירות וביד קשה נגד הפורעים, לבצע מעצרים עוד הלילה ולהביאם לדין באופן מיידי”

כפי שדווח בחרדים 10, מוקדם יותר הגישו במחלקת נפגעי עבירה בארגון חוננו בקשה דחופה למפקד מחוז ש”י במשטרה ובה דרישה להקמת צוות חקירה מיוחד למעצר הפורעים הערבים שביצעו את הלינץ’.

“אנחנו בטוחים כי המשטרה תקבל את התלונות במהרה על מנת שתוכל לפעול באופן מידי כנגד מבצעי הלינץ’ והפורעים, וכן תפעל להחזרת הנשק וכלל הציוד שנשדד במהלך הלינץ'”, אמר עו”ד משה פולסקי מחוננו.

מוקדם יותר היום שלח יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין איחולי החלמה להורים וחיזק את ידם על פעולתם להצלת הילדים. “שולח איחולי החלמה מהירה לשני המאבטחים שהגנו על הילדים ומחזק את ידיהם בפעולתם המהירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות