כישלון: הצעירה שהתאסלמה ושבה אל יהדותה – חזרה אל חברה הערבי

הסרטון בו תועדה נוי שיטרית, צעירה יהודיה שהתאסלמה על הר הבית, מקבלת עול מלכות שמיים ושבה לעם היהודי בטקס מרגש שערך לה מנכ"ל להב"ה - ריגש רבים • אבל הערב מתברר: בראש השנה היא חזרה אל חברה הערבי • גופשטיין: לא מתחרטים, נעשה זאת שוב לכל יהודיה שתרצה
חיים טוויל
ה' תשרי התשע"ח / 24.09.2017 21:41

התיעוד שלה, כשהיא מתאסלמת על המסגד בהר הבית, הסעיר את הרשתות החברתיות.

בשבוע שעבר, באחת מדירות המסתור של ארגון להב”ה, חזרה נוי שטרית בתשובה וקיבלה על עצמה עול מלכות שמיים ושבה אל העם היהודי, בטקס מרגש שערך לה בנצי גופשטיין מנכ”ל ארגון להב”ה.

אלא שהערב מקבלת העלילה תפנית נוספת: שטרית שבה אל חברה הערבי ופרסמה ברשת החברתית תמונה משותפת שלה עמו.

בתגובה אומר בנצי גופשטיין: “ברמב”ם הלכות תשובה כתוב: רשות כל אדם נתונה לו: אם רצה להטות עצמו לדרך טובה ולהיות צדיק, הרשות בידו; ואם רצה להטות עצמו לדרך רעה ולהיות רשע, הרשות בידו.

“אנחנו נמסור נפש על כל יהודיה ונעזור לכל אחת שתרצה לעזור לעצמה ולחזור בתשובה. במשך חודש שלם פעילים שלנו היו בקשר עם נוי. בשבוע שעבר היא רצתה לחזור בתשובה. נוי ביקשה שנצלם אותה חוזרת ליהדות – וכך עשינו. היא הייתה בדירות החירום שלנו”.

גופשטיין מוסיף: “לפני החג המלצנו לה להישאר ולקבל ליווי תמיכה וטיפול מקצועי, אך היא ביקשה לחזור לבית אימה וכך עשתה, מכיוון שאנחנו לא מחזיקים אף אחת בכח.

“בערב החג היא שלחה לנו תודה מרגשת, ולצערי בצאת החג חסמה אותנו”.

גופשטיין

לדבריו, “חיכינו והיינו בקשר עם המשפחה, ואיתה ללא הצלחה בנתיים. ולכן לא פרסמנו עד שהיא בחרה להעלות תמונה שלה עם הערבי. אנחנו לא מתחרטים ונעשה זאת שוב בכל רגע לכל יהודיה שתרצה”.

יו”ר להב”ה מגלה, כי “מאז שסיפור החזרה של נוי התפרסם, הצלחנו להשיב בזכות הפרסום עוד 4 בנות חזרה לעם היהודי וכרגע הן בדירות של להב”ה. התחלנו לטפל בעוד 16 מקרים שהגיעו אלינו השבוע”.

גופשטיין מדגיש: “נמשיך לפעול למען בנות ישראל, ונזכור שאסור להתייאש מאף אחת”.

גופשטיין

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נקווה שתקבל שכל לחזור שוב
    24/09/2017 22:17
    יקירה
  1. בע”ה יאורו עינייה ותחזור לעם היהודי שוב

  2. קשורה לכלב(ערבי)עכשיו יעשו ממנה שק חבטות
    25/09/2017 10:54
    מסכונה
  3. הבינו שאין לה לאן לחזור.טרף קל לדינוזאור הערבי מסוג מוחמדון

    • נסים   26/09/2017 23:16

      היכן משמרות הצניעות שהיו פעם יש צורך דחוף להקים מחדש משמרות כאלה לטיפול בכלבים הערבים אשר עושים כל שביכולתם ובעקשנות רבה יימח שמם כדי לגנוב דעתן של בנות מלך ולהשחית את גופן ונשמתן.
      ואלייך נוי היקרה שובי שוב הבייתה מקומך אינו שם שכן החדירי לראשך היטב היטב יהודיה תישאר לעד יהודיה בנשמתה.
      אל נא תיתפתי לחשוב שעלית על מסלול המוביל לטוב נהפוך הוא הדבר כל רצונם של בני הבליעל הללו הוא לקעקע עוד נפש יהודיה שכן זו נקמתם המתוקה של הישמעאלים על כן אני שוב פונה אלייך מעומקי ליבי ונשמת יהודי הומיה ומבקש שובי אל חיק עמך ומשפחתך לבל יהיה מאוחר הביטי על הכתובות בקירותיהן של קודמותייך.
      שובי…שובי בת מלך !!!

  4. נוי יקרה, הלוואי ובע"ה את קוראת את זה עכשיו!
    27/09/2017 11:27
    טליה
  5. מסכנה, כל זה רק מראה על הבלבול העצום שהיא נמצאת בו.. שהיא מצד אחד רוצה להישאר יהודיה ולהתחיל מחדש, ומצד שני קשה לה.. פרידות זה לא דבר קל..ודווקא כשרוצים להתחיל מחדש פתאום נזכרים בכל הטוב שהיה וקשה להרפות.. שוכחים את הקושי..
    נוי היקרה, הלוואי ואת קוראת את זה עכשיו! את יודעת בפנים מה נכון.. אני יודעת.. זה לא פשוט להיפרד ממנו.. בכלל לא.. אבל את צריכה להבין שאת פשוט לא שייכת לשם.. את מרגישה את זה בפנים.. רוצה הביתה.. מתגעגעת לתמימות הזאת ולשגרה היומיומית חסרת הבלבולים האלה.. יש עוד כ”כ הרבה גברים!יהודים וטובים שיאהבו אותך ויקבלו אותך כמו שאת! יהודיה! שלא ינסו לשנות אותך ואת הדת שלך!! עכשיו זה נראה לך שהוא הטוב ביותר אולי, אבל זה ככה תמיד אחרי פרידות..וזה כואב מאוד.. ומותר לך להתאבל.. אבל את צריכה להבין שזה פוגע בך.. אם הוא כ”כ אוהב אותך ורואה שאת מבולבלת, למה הוא לא הציע לך שהוא יתגייר? לא משנה כרגע איך כל זה עובד, למה אוטומטית הוא מנסה לשנות את הדת שלך? לא סתם כולם מנסים לפקוח לך את העיניים..הרשות נתונה בידך.. להיות תמיד תחת עיני התקשורת שמחפשת אותך לטוב ולרע (בין אם זה מהשמאל ובין אם זה מהימין), ובלי קשר, לחוות חיים לא פשוטים מךאים בתסכול.. את כבר מתוסכלת ומבולבלת.. מה את חושבת, שיום אחד זה יעלם? ש”האהבה תנצח”? אז תחי איתו.. מתוסכלת ומבולבלת.. פגועה, עזובה, תמיד סוג ב.. שם “היהודיה”, פה “זאת שהתאסלמה”- את כ”כ מבולבלת! בא לי פשוט לחבק אותך.. את בתקובה לא פשוטה בעליל.. הלוואי שה׳ יפקח את עינייך וייתן לך כוחות לצאת משם שוב, הפעם לתמיד בע”ה! תזכי לבעל יהודי! שיקבל אותך ויאהב אותך כמו שאת! יעריץ אותך! זה לא או לברוח וללכת נגד כולם בשביל האהבה, או לוותר על האהבה ולהישאר עצובה ושבורה בדרך שאת יודעת שהיא נכונה עמוק בפנים- את עוד תאהבי. הפעם באמת. בע”ה אהבה כזאת שתגרום לך להבין שאת לא אוהבת אותו עכשיו.. את אובססיבית.. את רגילה.. את תגלי בעצמך בע”ה ותזכי לכל הטוב שיש! תאהבי ותהי נאהבת ומאושרת בלי בלבולים. הוא לא היחידי בעולם. את בע”ה תהי בסדר!! פשוט לכי משם..תחזרי הביתה.. תתחילי מחדש..נכון, יש לך המון זכרונות טובים..הם ישארו איתך לתמיד.. אבל עכשיו תזכי להכיר בע”ה אנשים חדשים וליצור איתם זכרונות חדשים טובים אפילו יותר!! תצאי, תתרגשי, תכירי, תתאהבי, בפשטות.. בלי סיבוכים.. התסריט הזה בהחלט יכול בע”ה להתרחש, אבל בשביל זה את צריכה להתעשת על עצמך ולעשות את הצעד הראשון.. לכי לכל הטוב שמצפה לך!! מה שהיה היה- העיקר להתחיל מההתחלה!!! בבקשה על תוותרי על כל הטוב שמגיע לך! הנשמה שלך צועקת הצילו!! את מרגישה את זה! רואים! את מסוגלת לעבור את זה! את חזקה! שולחת חיבוקים וחיזוקים ומחכה לשמוע שאת בדרך המלך, יוצאת לדרך חדשה מלאה בטוב בע”ה!

  6. נוי האהובה, חיזרי הביתה!!!!
    10/10/2017 21:56
    יהודיה גאה
  7. וואי, איך בכיתי שראיתי את הסרטון שלה שהיא חזרה בתשובה ולחשוב על זה שהיא התחרטה וחזרה לחלאה הזה… יואו, למה יקירה??? למה??? למה להכניס את עצמך לעם המזוויע הזה שרק רודף אותנו ללא רחם?? כל הערבים הם אותו דבר, השנאה היא בדמם… איזה פחד! רק שלא ינקום בך ויהרוג אותך חס ושלום על שמרדת בו כשברחת אלינו חזרה… אמא’לה… מי יודע מה קרה בראש השנה כשהיתה בבית הוריה. אולי הם כעסו עליה ושברו את רוחה השבורה גם ככה והיא החליטה לברוח חזרה אליו וזהו… ה’ תשמור עליה!! תעטוף אותה בין ידיך האהובות!! תסיר ממוחה את כל הדימיונות והבילבולים!! נוי המהממת, אל תחששי לחזור אלינו שוב… כל עם ישראל מחכה לך מתוקה!!! מחזיקים לך אצבעות ומתפללים לגאולתך במהרה!!! חיזרי אלינו בת אהובה, חיזרי לנצח ואל תעזבי את עמך יותר לעולם, כי נפשך קשורה בנפשנו ודמך זורם בעורקינו… אל תתבלבלי יקירה שלנו. אל תתפתי אהובה… חיזרי!!! חיזרי!! חיזרי!!! מחכים לך ומתפללים עבורך שה’ יגן עליך בכל אשר תיהי. שלך באהבה עזה, אחייך הדוגלים לך והאוהבים אותך מאוד – כלל ישראל.