שמחה ועצב: מדוע יולדת התייצבה ללדת בבי”ח יחד עם שלושת ילדיה

שמחה ועצב  במרכז הרפואי ‘מעיני הישועה’: אשה התייצבה היום (שני) במיון יולדות כשהיא כורעת ללדת, כשלצידה שלושת ילדיה הקטנים – שהאם לא מצאה להם סידור,  מכיוון שהיא בודדה. האם היא בעלת תשובה שחיה ללא שום קרובי משפחה בארץ. מחלקת הרווחה של עיריית בני ברק, שהתגייסה בצורה מרשימה לטובת המשפחה, שיגרה משפחת אומנה דוברת רוסית לאיסוף וטיפול
חיים טוויל
ו' אלול התשע"ז / 28.08.2017 19:31

שמחה ועצב  במרכז הרפואי ‘מעיני הישועה’: אשה התייצבה היום (שני) במיון יולדות כשהיא כורעת ללדת, כשלצידה שלושת ילדיה הקטנים – שהאם לא מצאה להם סידור,  מכיוון שהיא בודדה.

האם היא בעלת תשובה שחיה ללא שום קרובי משפחה בארץ. מחלקת הרווחה של עיריית בני ברק, שהתגייסה בצורה מרשימה לטובת המשפחה, שיגרה משפחת אומנה דוברת רוסית לאיסוף וטיפול בילדים, עד להתאוששותה של האם.

מנהל השירות הסוציאלי של בית החולים, הרב דוד לוין, וצוות העובדות הסוציאליות התגייסו מיד לארגן את צרכי הילדים – החל ממטרנה לילדה הקטנה ועד שוקולדים ומשחקים לילדים הגדולים יותר.

דוד לוין: “מדובר במקרה כואב של משפחה המטופלת על ידי הרווחה. האם והילדים דוברי רוסית בלבד. האב אינו נמצא, בשל סיבות שונות. המשפחה חיה בעוני מחפיר והאישה לגמרי לבד וחסרת ישע.

“במסגרת עבודתנו אנו מתורגלים להתמודד גם במצבים כואבים אלו, אנו מאחלים לאם הרבה אושר ומזל טוב”.

יולדת, מעייני הישועה

הפעוטה נרדמה בידי העו”ס מירי

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות