כך יזם הגר”ד יוסף ‘סולחה’ בין הגר”מ מאזוז לאחיו הראשל”צ

הגר"ד יוסף הגיע לשיחה עם ראש ישיבת כיסא רחמים, שכנע אותו להגיע אל השבע ברכות בביתו, ולערוך 'סולחה' עם הגר"י יוסף • הגר"מ מאזוז הסכים, שני הרבנים נפגשו בחדר צדדי - וההדורים יושרו
כ' סיון התשע"ד / 18.06.2014 15:38

מיום ליום מתברר כי שמחת החתונה של בתו של יו”ר ש”ס אריה דרעי הפכה לבמה לכמה אירועים בעלי משמעות פוליטית.

רבות נכתב על הדילים שנרקמו בין המוזמנים לאירוע שבע הברכות שנערך למחרת החתונה, ביום שני שעבר, עת רקמו יו”ר ‘התנועה’ ציפי לבני, יחד עם יו”ר ‘העבודה’ בוז’י הרצוג (ויש אומרים שגם ראש הממשלה היה שותף פעיל) את הדיל לבחירתו של מאיר שטרית לנשיא הסיבוב הראשון.

בשמחת שבע הברכות ישבו סביב שולחן אחד יו”ר ‘הבית היהודי’, נפתלי בנט, עם יו”ר סיעת ‘יש עתיד’ ח”כ עופר שלח, כשהם מלווים בסגן שר הדתות הרב אליהו בן דהן – כולם לא ממש כוס התה של המפלגות החרדיות.

אבל כעת מתברר, כי ה’אירוע’ האמיתי התרחש בשבע הברכות אותו ערך חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, ביום רביעי.

אל האירוע חפץ דרעי להזמין, זה לצד זה, את נשיא מועצת החכמים חכם שלום כהן, יחד עם הרב מאיר מאזוז ראש ישיבת ‘כסא רחמים’ ו… הראשל”צ הרב יצחק יוסף.

איך עושים זאת כשברקע מתיחות עצומה (על רקע פסקי הלכה ועניינים תורניים) בין הרב מאיר מאזוז לרב יצחק יוסף?

כאן המקום לחשוף כי כבר בבוקרו של יום הגיע הגר”ד יוסף באופן מיוחד אל ישיבת ‘כסא רחמים’ בבני ברק, ויש עם ראש הישיבה לשיחה ארוכה. בסיומה, סוכם שהרב יגיע אל שמחת השבע ברכות ויפגש עם הרב הגר”י בחדר צדדי, על מנת ליישר את ההדורים ביניהם.

לאחר התלבטות, ותוך שמירה על סודיות מלאה (יש אומרים, שאילו היה מתגלה הדבר לתלמידיו, היו מנסים לטרפד) – נפגשו שני הרבנים והסולחה נרשמה.

לתפארת התנועה להשבת עטרה ליושנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם!!!
    18/06/2014 15:47
    ינקי
  1. אין על הרב דוד!
    אדם גדול שיודע לפרגן לכל אחד בנפש חפצה.. אין פלא שהוא זה שיזם והצליח לעשות את הסולחה הזאת!!!
    חזק וברוך רבי דוד! תמשיך בדרך הזאת ותוכיח לנו שגם אחרי פטירתו של האבא זצוק”ל עדיין לא אבדה תקוותנו למנהיגים שינהיגו אותנו בדרך התורה והשלום!!
    עכשיו נשאר רק לסגור את הפינה הכואבת עם הרב עמר!! בהצלחה וכה לחי!!!!!