מנהלת בי”ס בלוד: “הרגשתי הדקירה. היה רגע של אימה נוראית”

רויטל קנינו, מנהלת בית הספר רמב"ם בלוד שנדקרה בשבוע שעבר על ידי מחבל בחניון ליד ביתה, מספרת על שאירע • "יצאתי בערב לחניון לכיוון הרכב, ואז הבחנתי בצל שלו. מיד הבנתי מה הולך לקרות ופשוט קפאתי במקום" • "עמדתי מול המוות - והיה נס. אני מודה לה'. מרגישה שניצחתי"
חיים טוויל
ט' ניסן התשע"ז / 05.04.2017 09:26

רויטל קנינו, מנהלת בית הספר רמב”ם בלוד, התבשרה שלשום כי המחבל הערבי שדקר אותה בשבוע שעבר הודה כי ביצע את המעשה על רקע לאומני.

בשיחה עם ‘ישראל היום’, היא אומרת: “זה מקל עלי שהמחבל נעצר וזה מקל עוד יותר לדעת שהוא לא תושב לוד, שהוא לא בא מקרבנו. המרקם כאן איכותי, האוכלוסייה מיוחדת וחיה בדו־קיום”.

הפיגוע אירע ביום שני בערב, בחניון בית מגוריה ברוב כצנלסון בלוד. המחבל נמלט מהמקום. בתחילת סברה המשטרה כי מדובר באירוע פלילי וכי ייתכן שקנינו הפתיעה פורץ לרכב.

בתום מצוד של קרוב ליממה נעצר המחבל הדוקר, באסם אסמאעיל סעדה, בן 19 מהעיירה חלחול. הוא הודה בחקירתו כי בא לבצע פיגוע משום שמאס בחייו.

קנינו שיחזרה את שאירע בערב הנורא שהיא לא תשכח לעולם: “יצאתי בערב לחניון לכיוון הרכב, ואז הבחנתי בצל שלו. מיד הבנתי מה הולך לקרות ופשוט קפאתי במקום. שאלתי אותו מה הוא עושה שם, והוא אמר שהוא מחפש מישהו בבניין. התחלתי ללכת לכיוון האוטו ואז הוא קפץ עלי. כאילו חיכה שאני אסתובב.

”הרגשתי את הדקירה, רצתי, צעקתי וזרקתי עליו את מה שהיה לי ביד. כבר חיכיתי לתקיפה נוספת, אבל הוא זרק את הסכין וברח. זה היה רגע של אימה נוראית”.

קנינו נפצעה באורח קל עד בינוני, ובינתיים שוחררה מבית החולים ואף ביקרה בבית הספר כדי לומר “חג שמח” לתלמידים.

“עמדתי מול המוות והיה נס. אני מודה לה’ שהיתה לי הזכות לעמוד מול התוקף ומרגישה שניצחתי אותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות