טראמפ התייעץ עם האורחים: את מי למנות למזכיר המדינה?

הנשיא הנבחר של ארצות הברית מתלבט מאוד במי לבחור לתפקיד מזכיר המדינה האמריקני: מיט רומני או רודי ג'וליאני • הוא כל כך מוטרד, עד שהתייעץ בשאלה אפילו עם חברי מועדון פרטי שבבעלותו בפלורידה • ויש עוד שם מפתיע בין המועמדים: בכירה לשעבר במפלגה הדמוקרטית
נתן פרל
כ"ז חשון התשע"ז / 28.11.2016 11:37

דונלד טראמפ, שבילה את סוף השבוע של חופשת חג ההודיה האמריקני במועדון שבעלותו בפאלם ביץ’, ישוב היום (שני) אל ‘מגדלי טראמפ’ במנהטן ויחדש את השיחות על הרכב הממשל שלו.

לפי דיווח בתקשורת האמריקנית, גם במהלך החופשה ניסה הנשיא הנבחר להכריע בשאלה שטרם הוכרעה: את מי למנות למזכיר המדינה.

לפי ה’ניו יורק פוסט’, השאלה במי לבחור למזכיר המדינה הבא – מיט רומני או רודי ג’וליאני – כה הטרידה את טראמפ, שהוא החל להיוועץ גם בחברי המועדון שלו. “דונלד הסתובב ושאל את כולם את מי הם חושבים שהוא צריך למנות בתור מזכיר המדינה שלו”, סיפר גורם ששהה במקום. “הייתה הרבה ביקורת על רומני, והרבה אנשים מחבבים את רודי. היו גם אנשים רבים שדיברו בטובתו של ג’ון בולטון” (- השגריר לשעבר באו”ם).

אתר החדשות דה היל דיווח, כי ברשימת המועמדים המצומצמת לתפקיד מופיע גם שם מפתיע: חברת בית הנבחרים הדמוקרטית מהוואי טולסי גבארד, שהתפטרה בחודש פברואר האחרון מתפקיד סגנית יו”ר הוועדה הלאומית של המפלגה, על מנת לתמוך במועמדותו של הסנאטור ברני סנדרס, שהתמודד מול הילארי קלינטון.

גבארד, ששירתה במשמר הלאומי של הוואי ואף התנדבה לשני סבבים בעיראק, נחשבת למתנגדת בולטת להתערבות האמריקנית בסכסוכים ברחבי העולם, בדומה לעמדתו של הנשיא הנבחר. בשבוע שעבר השניים אף נפגשו ושוחחו על המלחמה בסוריה ועל המאבק בטרור.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות