נסיעת האימה בביתר: ראש של ילד נלכד בדלת, אחר נפל מתחת לגלגלי האוטובוס

נהג אוטובוס סגר את הדלת האחורית - וראשו של ילד כבן 8 נלכד בין הדלת ומכשיר התיקוף • רק לאחר זמן ממושך וצעקות הנוסעים - פתח הנהג את הדלת • ילד אחר החליק ונפל מתחת לאוטובוס - הפעם הנהג שמע ולא נסע • הורה: "התקשרתי למשטרה להתלונן, אבל זה לא ממש עניין אותם" • חברת עלית: "בודקים ומתחקרים ובמידת הצורך נסיק מסקנות"
חיים טוויל
ב' חשון התשע"ז / 03.11.2016 14:43

לא תאמינו מה עובר על תושבי העיר ביתר עלית, הנזקקים לתחבורה ציבורית.

הסיפור הבא התרחש אתמול – יום רביעי, ראש חודש חשוון – בקו 4, שיצא בשעה 13:20.

מספר הורה לחרדים 10: “הנהג אסף בתחנות את הילדים מבתי הספר שמסיימים את הלימודים מוקדם יותר, בגלל ראש חודש. באחת התחנות ברחוב החוזה מלובלין, סגר הנהג את הדלת האחורית, כאשר ראש של ילד כבן 8 נלכד בין הדלת ובין מכשיר התיקוף.

“הנוסעים צעקו שהנהג יפתח את הדלת, אולם הנהג, ככל הנראה בן מיעוטים לפי עדויות הנוסעים, התעלם במשך שניות ארוכות מהקריאות. כנראה שהוא לא הבין במה מדובר. לאחר זמן רב, שנמשך כנצח, וצעקות נוסעים, פתח הנהג את הדלת האחורית והילד חילץ את ראשו”.

למרבה הנס הילד לא נפגע – ורק פרץ בבכי.

ממשיך ההורה ומתאר את נסיעת האימה: “אבל הנסיעה המסוייטת לא הסתיימה. לאחר דקות, עצר האוטובוס בתחנה ברחוב מוצפי, וילד, משום מה, החליק ונפל מתחת לאוטובוס!

“שוב, הסיפור חוזר על עצמו: הנוסעים צועקים, ובניסי ניסים הנהג שמע ולא המשיך בנסיעה. חס וחלילה אם האוטובוס היה זז… אז מה היה לנו? פעמיים ‘כמעט ונפגע'”.

אחד ההורים, שבנו חזר מזועזע הביתה, התקשר למשטרה כדי להתלונן. התשובה שקיבל הייתה: “סע להגיש תלונה בתחנת המשטרה”.

“ומה אעשה אם אין לי אוטו, ובביתר יש שעות מצומצמות לקבלת קהל, ובינתיים הנהג מסכן נוסעים?” שאל התושב.

“אנחנו נבדוק”, היתה התשובה של המוקדנית במשטרה.

חברת עלית, אוטובוס

חרדים 10 שוחח עם ההורה שהתקשר למשטרה.

• הגשת תלונה?

“זה היה אתמול אחרי שעות קבלת קהל בביתר עלית והפנו אותי לגוש עציון. למה שאפסיד חצי יום עבודה? אמרתי להם את הדברים ושמדובר בפיקוח נפש, כי גם אם בשבוע הבא אגיש תלונה – הנהג עדיין מסכן בכל רגע אנשים. המוקדנית הבטיחה לי שיטפלו במקביל. לפי השאלות שלא שאלה אותי, הבנתי שממש זה לא עניין אותה. אם היו רוצים לבדוק מול חברת ‘עילית’, היו מבקשים יותר פרטים”.

מחברת ‘עילית’ אמרו לחרדים 10: “קיבלנו את התלונה רק יום למחרת האירוע. הפנייה הועברה מיידית לטיפול קצין הבטיחות של החברה, שיבדוק ויתחקר האירוע, ובמידת הצורך יסיק מסקנות.

“חברת עילית רואה בבטיחות הנוסעים את הערך הראשון במעלה ולא תתפשר בנושא”.

במשטרה אמרו לחרדים 10: “אם לא הוגשה תלונה לא נפתחה חקירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מזעזע
    03/11/2016 17:04
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לצערינו אלו מעשים שבכל יום. בביתר אומרים שכל יום זה נס